wtorek, 15 listopada 2011

, ciąg dalszy opisy . ♥

Hej . To ja Ania . ; d . Dziś znowu nie mogłyśmy się spotkać we trzy , a więc piszę ja sama ; c . Klaudia ma gitarę , Magda angielski , a ja dziś mam wolne , i mogę dodać notkę  ; ) . Magda jak to ona dziś znowu zgubiła klucze xD , lecz obecnie jest w szpitalu , możliwe , że ma załamanego palca ;c . A jak to się stało  . ? Na lekcji W-F grała w koszykówkę , źle złapała piłkę ; c . Jeszcze nie wiadomo , co dokładnie z palcem , ale mam nadzieję , że to tylko stłuczenie ; )  . A więc na dziś nie miałam innych pomysłów jak znowu opisy , chciałam dodać zdjęć trochę ubrań , ale wolę abyśmy zrobiły to razem . ♥ A więc w dzisiejszym poście dodam opisy , mam nadzieję , że się spodobają  ♥ : 

 
fajnie byłoby w końcu zakochać się z wzajemnością tej jesieni. ♥

 
Wczoraj mnie lubiłeś. Dzisiaj mnie uwielbiasz. Pokochasz mnie jutro? ♥

 
jestem na etapie chcenia wszystkiego, czego mieć nie mogę.

 
nim napiszesz do niego zastanów się czy tęsknisz za nim czy za byciem dla kogoś ważna.

 
I chodź w środku była rozdarta,serce pękało z bólu, a łzy same cisnęły się do oczu. pokazała mu że że jej świat bez niego potrafi jeszcze jakoś funkcjonować.

 
Potrafię rozwiązać problemy całego świata, tylko nie kurde swoje.



 



spijam słowa z Twoich ust, bezwarunkowa miłość ! ♥
 
Najpiękniejsze kobiety mają najmniejsze szanse zdobycia wartościowego chłopaka.

 
Nie odkładaj mnie na potem, bo potem mnie już nie będzie

 
czasem zazdroszczę innym dziewczynom, że kogoś mają. mówiąc czasem mam na myśli często. Z drugiej strony bycie samej jest zajeebiste , bo masz czas tylko dla siebie i nie musisz dzielić go z chłopakiem. Romantyczne filmy tylko popędzają chęć posiadania kogoś.Kogo ja okłamuję? potrzebuję kogoś teraz, tu, przy mnie. ktoś musi mnie przytulić, ale nie jako koleżankę. tylko jako kogoś więcej. i nie mam na myśli przyjaciółki.
 
po prostu bądź człowiekiem dla którego bez wahania oddałabym życie. ♥






 
Podejdź jeśli mi ufasz, pokochaj jeśli chcesz . ♥




przestałeś być najważniejszy.




Normalny uśmiech, banalne spojrzenie, a jednak coś wyjątkowego.


 
teraz ja żyję przez Ciebie, a ty przeze mnie, tak oczarowani.♥ <3 <3



To tyle na dziś , do następnego razu .



18 komentarzy:

  1. świetne opisy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebi*** opisiki ;D ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. słodki blog ;) x33333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteście ładne , ale wasz blog ładniejszy!;)<3

    OdpowiedzUsuń
  5. same sobie piszecie komentarze zal.

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wiem po co miałybyśmy to robić ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. (...)/świetnee...(..) najlepsze /]

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne opisiki a najlepszy to to te na poczatku ;} :**

    OdpowiedzUsuń
  9. - więcej waszych zdjęć okej?
    - więcej opsiu bo to jest bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze , postaramy się . dziękujemy za miłe komentarze . ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne,najlepsze.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodajcie coś takiego jak wybór tych trzech modelek z top madl a my bd wam odpowiadać w komentarzach. ;) ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. już dodały :)
    OPISY ŚWIETNE LEPSZE NIŻ TAM NA DOLE :)

    nie lansuj sie jak twoje koleżanki
    ani nie maluj itp bo twoja uroda i tak mówi za wszystko badz naturalna jak teraz i mila bo jestes ZAJEBISTĄ osoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. girls;magdiea,ania i claudia nie piszą sobie same komentarzy bo i tak napewno nie mialy by z tego satysfakcji bo okłamywały by same siepie.z resztą początkowy kom jest my i póniejszy też więc nie dziewczyn.zastanuwcie się co piszecie zanim wogule coś napiszecie i nie piszcie że same sbie kom dodaja bo to nprawdem wkurza!!!!!!!!!!!!!!!! i jak ktos chce sie wypowiedzieć na ten temat to niech powie to dziewczynom prosto w oczy a nie w kom że pisza sobie same bo komentaże są po to by komentowac powyższy wpis dziewczyn a nie!!!!!!!!!!!!!
    I like your be such blogo orginal and I salute hot,you have nice greetings from england and exciting blog.sole such orginal ;)
    ~Katerine(state:England/Poland)(age:16W)(sity:Bringhton/Warsaw,Radom,Kielce...)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you very much . ; )) .

    dziękujemy . < 33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3