niedziela, 13 listopada 2011

, cześć ♥

Jesteśmy we trzy przyjaciółkami : Ania , Magda , Klaudia ♥ . W naszym blogu będziemy pisać o różnych rzeczach , np. moda , opisy , zdjęcia itp. Nasz blog wzorujemy na innych blogach . Opisy i różne zdjęcia bierzemy z różnych stron internetowych . ♥

A teraz coś o nas : 
- Ania ♥ ; 
Jestem uczennicą gimnazjum , mam 13 lat . Moje hobby to taniec i siatkówka ♥.Mieszkam w Radomiu. Na co dzień uwielbiam spotykać się z przyjaciółkami z Klaudią i Magdą ♥ . 
A to ja :

- Magda♥ ; 
Jestem uczennicą PSP2 w Radomiu . Mam 12 lat . Moje hobby to nurkowanie i śpiew ♥.Mieszkam w Radomiu .Na co dzień spotykam się z przyjaciółmi . ♥
A to ja :
- Klaudia ♥ ;
Jestem uczennicą gimnazjum , mam 13 lat . Uwielbiam śpiewać , grać w siatkówkę oraz grać na gitarze . ♥ Mieszkam w Radomiu . Na co dzień się uczę oraz w wolnym czasie spotykam się z przyjaciółkami ♥
A to ja :


Mam nadzieje że wam się spodoba nasz blog . ; ) Do następnej notki . ♥

30 komentarzy:

  1. fajny blog mam nadzieję,że bedzie coraz lepszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. (...)supcioo blog...:;"'/:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dopiero dwie notatki, a już chętnie go czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Supcio blog !!! ♥ Czekam na następne notki ♥ heh... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widac ze amatorski blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog ,ciekawy .! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ej dodajcie coś bo jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co ile bendziecie dodawac notatki????

    OdpowiedzUsuń
  9. dodajcie jakaś notkę, bo blog zapowiada się bardzo ciekawie <3.!

    OdpowiedzUsuń
  10. ania jesteś najladniejsza
    fajny blog przemyslany pozdrawiam
    a i podasz swoje gg;p

    OdpowiedzUsuń
  11. O co chodzi ;d . ?

    jeśli chodzi notki , to tak postaramy się codziennie podawać ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  12. bedziecie dodawac kogos zdjecia czy swoje ?

    OdpowiedzUsuń
  13. nie skomentue tego bloga .;//

    OdpowiedzUsuń
  14. i nie musisz . ; ) . Możemy np. dodawać jakieś fajne zdj. tapety czy tym podobne , ale też swoje zdjęcia . ; )
    bff. ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. zajebistyyy ten blogg , autorki śliczne . Duskaa .

    OdpowiedzUsuń
  16. Najładniejsza to jest MAGDA ;)
    - później Ania
    - Klaudia ...

    bez urazy .;D

    OdpowiedzUsuń
  17. też chodziłam do 2 :) blog całkiem fajny a i dodajcie coś fajnego a narazie jest spk. ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. ty włsów nie czeszesz i jesteś brudasem jak ich nie lubisz to nie dodawaj komentarzy na pokaz na żywo dla wszystkich!!!jak ci coś nie pasi to nie dziewczyn wina.wez ogarnij się tak porządnie !!!a każdy może się malować lub nie i to na pewno nie jest twoja sprawa!!!!!ogarnij póki nie jest za pózno!do animowego 3 grudnia!

    OdpowiedzUsuń
  19. I think consider that anybody somebody is insolent on writing such silly text nice girl blog I am surprised

    As it is possible to behave so! ;* ;D ;)) ni martfcie si tym!

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you for your nice comment .I greet.

    dziękujemy wszystkim ; ) <3

    OdpowiedzUsuń
  21. musice wypisywać takie głupoty ale wy jesteście głupi!
    Najładniejsza to jest MAGDA ;)
    - później Ania
    - Klaudia ...
    to powyżej mnie dobija i mam z tego takie brechty że masakra!jak można być takim głupim i pisać w komentarzach pod zdjęciami kto jest najładniejszy kto nie kto włosów nie czesze żal taka masakra że normalnie witchnight i najlepsze to jest to że ze zdjęć wnioskujecie kto jest najładniejszy nie widząc tej osoby na żywo na oczy!poprostu oszczędzcie lepiej sb takich komentarzy niż pod notką ma pisać że ktoś jest brudasem.poprostu dziewczyny nawet nie czytajcie takich głupot bo i tak jesteście wg siebie kim chcecie...

    OdpowiedzUsuń
  22. o nie nie nie
    najładniejsza to Ania
    widziałaś ją w realu
    nawet bez make - upu jest śliczna
    w włosach nieuczesanych też widziałem już ją w trakim stanie
    magda i klaudia tez fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękujemy za komentarze ; ) <3

    OdpowiedzUsuń
  24. ej czemu nie ma niektórych komentarzy tylko usunęłyście niektóre!oburzam się bo domyślam się że zniknęły same te obrazliwe komentarze np ktoś włosów nie czesze i takie tam...bez pzesady możecie skomentować te komentarze obrazliwe i same obrazić tą osobe ale nie usówać komentarze takie jak np. słaba ta notka albo troche nudno.zostały tylko prawie te najlepsze komentarze oj cos mi się zdaje że blog powoli ma co raz mniej czytelników...bez obrazy tylko tak mówie...;**;)

    OdpowiedzUsuń
  25. sory popełniłam błąd ale już poprawiam:usunąć zamiast usónąć spieszę się i to pewnie dlatego ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tylko usunęłyśmy tamten komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3