środa, 23 listopada 2011

, dom wariatów . ♥ .

Cześć . Przepraszamy , że dawno dodawałysmy notki , ale nie miałyśmy czasu ; c . Dziś Ania i Klaudia były  w kinie na filmie pt. " 127 godzin " . Był nawet straszny , ale wciągający . ; ) Filim skończył się bardzo wcześnie bo trwał tylko 90 minut i miałyśmy dużo wolnego czasu . ;d Z naszymi koleżankami Martyną i Julitą poszłyśmy do Ani . Po drodze robiłyśmy zdjęcia ;p . Jutro je dodamy , ponieważ Magdzie zepsuło gadu gadu . U Ani zagrywałyśmy " TRUDNE SPRAWY " xd . Było fajnie . Potem wszystkie poszłyśmy do Magdy robić babeczki . Nie za bardzo nam wyszły . ; DD . Jutro zobaczycie efekty na zdjęciach . xd  Wyszły całe czarne . xd Ania z Klaudią trochę się pokłóciły , była awanturka ;d . Ania wyszła a za nią pobiegły Magda i Klaudia . Potem Magda się wywróciła i walnęła głową w drzewo ; c . Bolało ją , nagle pośród nas pojawiło się grono osób pytających czy nic nie jest itp . Jeden pan już chciał dzwonić  na pogotowie . Ale jakoś go powstrzymałyśmy ; ) . Potem dziewczyny poszły a my zaczęłysmy pisać notkę . Ani i Magdzie jest niedobrze po tych ''babeczkach'' ( wyszły jakieś spalenizny xD ) . Potem robiłysmy sobie obiad  , raczej Magda , a Ania z Klaudią siedziały w pokoju i nagle slysza ; takie jakby BUMMM . A Magda  krzyczy pali sięęęęęęęęę  .!!! xD . Szybko pobiegłyśmy do kuchnii a tam ogień z mięsa , kuchnia była cała w dymie ; d . Otworzyłyśmy szybko okna . ; d . A więc już chyba wiadomo czemu w tytule " Dom Wariatów " . xD . No to tyle jesli  chodzi o opis dnia ;d .

Podobnież już wiadomo , że w finale Top Model będą : Ania , Olga i Michalina . Ale to nie jest pewne .



A wy na kogo głosujecie ; )  . ? Odpowiadajcie  w komentarzach ; )

Do zobaczenia . papa . ♥

57 komentarzy:

  1. ja na Michaline <333

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny wpis ja na anie.a wy?

    OdpowiedzUsuń
  3. nienawidze anki . tylko żeby ona mie wygrala . niezla historia hahah

    OdpowiedzUsuń
  4. my zależy chcemy , ale raczej Olga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaje macie blog a ja chce żeby michalina wygrała . ;*
    PS magda nie była na dyskotece u siebie w sql ?

    OdpowiedzUsuń
  6. OLGA musi wygrać ♥<333

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście że na olgę

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.<3.!

    OdpowiedzUsuń
  9. ANKA MA WYGRAĆ.Niech przezwycięży swój lęk , i niech wygra.!!! Śliczna jest ona .<33333
    Olga też może być:)
    A Michalina też może wygrać ale nie byłabym tak zadowolona jakby ona wygrała :):):):)Ale ma ciekawą historię ,która mnie poruszyła w sumie Ania też ma ciekawą historię ,bo była otyła

    A KIEDY BĘDZIE NOWY POST?
    JUŻ CZEKAM :):) :]

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękujemy za komentarze ; ) .
    nowy post będzie dzisiaj ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  11. ania to jakiś brzydal strasznie wkurza jest nienormalna,przeżywa wszystko i podnieca się jak ... michalina jest spk a olga to laska i ma potencjał musa wygrać OLGAA ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Olgaaaaaaaaaaaaaaaaaa<33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  13. ania ma lepszą figurę , i śliczną twarz.przeżywa bo nie jest jej to obojętne :}

    OdpowiedzUsuń
  14. ; ) . każdy ma swoje zdanie . dziękujemy za odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dawajcie następną notkę, a ja stawiam na Olgę <#

    OdpowiedzUsuń
  16. olga jest o wiele zgrabniejsza i nie jest jej to obojętne bo się stara a nie dramatyzuje i nie histeryzuje!z resztą olga jest piękna a anka to jakiś paszczór fuuj ;|

    OdpowiedzUsuń
  17. olgaolgaolgaolgaolgaolga i love it :0

    OdpowiedzUsuń
  18. piszecie same komentarze sobie zal,nigdy nie bedziecie mieli takiego bloga jak arynsa;///////

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam głosuje na Olgę,jest śliczna i tyle ma taką urodę że szok! pozdrowionka dla tych co są za olgą hehe

    OdpowiedzUsuń
  20. no i dobrze ten jest o wiele fajniejszy blog paulina

    OdpowiedzUsuń
  21. blog arynsy nie jest fajny!

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękujemy . :)
    i chcę uświadomić , że same sobie nie piszemy komentarzy ;) a blog arynsy jest fajny ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. nie jest fajny fuuj

    OdpowiedzUsuń
  24. blog arynsy jest naj . . . tam to ona pisze tak dojrzale a wy takie nudy ; * jak dzieciaki ; >

    OdpowiedzUsuń
  25. dojrzele bo udaje.zgrywa dorosłą haha udawaczka! a my piszemy co czujemy co myślimy a nie jakieś sztuczne głupoty! słaby ten blog arynsy żal !!

    OdpowiedzUsuń
  26. popieram poprzedniczkę ♥ olga ♥ a propo arynsa wywyższa się w swoim blogu i co myśli że jest fajna??

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam się nie kłócę ale jestem za piękną Olgą :**

    OdpowiedzUsuń
  28. moim zdaniem co do arynsy to blog jest trochę za słaby ale może być ten też może być.głosuję między michalinę a olgę ;** one są dobre ;***

    OdpowiedzUsuń
  29. przepraszamy bardzo ale ktoś sie pod nas podszywa . :
    Anonimowy pisze...
    dojrzele bo udaje.zgrywa dorosłą haha udawaczka! a my piszemy co czujemy co myślimy a nie jakieś sztuczne głupoty! słaby ten blog arynsy żal !!

    To nie my pisałyśmy , a co do blogu arynsy jest świetny . Każdy ma swoje zdanie jeśli wam sie nie podoba to nie piszecie komentarzy . To na prawdę nie jest miłe . ;c

    OdpowiedzUsuń
  30. olgaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  31. olguś <333 oczywiście! pozdrowionka ;**

    OdpowiedzUsuń
  32. Raczej na olgę jest najładniejsza i się stara ;) kiedy następny post?

    OdpowiedzUsuń
  33. nie wysyłać:arynsa...coć tam blog bo to nie jest fajne!!! dziewczyny jak narazie widać mają skąd czerpać ciekawe inspiracje ciekawe pomysły.przynajmniej nie wszystko nudzące się już np. jeden i ten sam temat:MODA,buty,bluzki,buty,spodnie,torebki,spodnie i ciągle te same rzeczy.dziewczyny te jak widać mają jakieś pomysły na życie.dlatego mają swój blog i jak komuś się nie podoba to najlepiej niech na niego nie wchodzi a jak już to bez obrazliwych i głupich kom.nie obrażam nikogo bloga bo nie jestem chamska !!! pozdr. anię,magdę,klaudię ;)
    Asia(asiel)

    OdpowiedzUsuń
  34. i głosuję:ania 0/10% michalina 8/10% olga 9/10% michalina ma b.ciekawą przeszłość!to tyle na temat modelek.
    asiel

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadzieję że dzisiaj wygra OLGA!
    I ♥ you OLGA (wielka fanka)

    OdpowiedzUsuń
  36. no ja też mam właśnie taką nadzieje tyle że głosuję między michaline a olge ale anka nie może wygrać!za brzydka na modelkę!!!właśnie oglądam w11.poadrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  37. JEEEEEEEEEEEEEEST WYGRAŁA OLGA! I LOVE YOU OLGA!JEST TAKA ŚLICZNA

    OdpowiedzUsuń
  38. zgadzam się!Olga jest śmiała,piękna,nie dramatyzuje i doskonale nadaje się na modelkę

    OdpowiedzUsuń
  39. kiedyyyyyyyy następne notki? wkurzacie już powoli!

    OdpowiedzUsuń
  40. piszecie ania i klaudia były w kinie ale czas na odwiedzanie blogu i dodawanie notek brak! i napewno macie sb czs na spotykanie sie wychodzenie na dwór ale zastanówcie się i odwiedzcie bloga a nie...!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. w kinie z klasą ; )

    nie zawsze mamy czas by dodawać notki ; c

    <3

    OdpowiedzUsuń
  42. z julitą siikorą byłyście ? ;) a propo's to za olgą byłam no i dobrze że wygrała ;) <33

    OdpowiedzUsuń
  43. kiedy nowa notkaa ???? dodacie??

    OdpowiedzUsuń
  44. no właśnie co z tą nową notką????!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. a ja głosowałam na olgę i trochę na michaline ale mi to było obojętne.czekam na nowe notki i się doczekać nie mogę ;/ ~zizzi

    OdpowiedzUsuń
  46. Tylko Olga Kaczyńska mogła wygrać ten program...cóż bo po prostu jest najładniejsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. wiem że już dawno po top model ale chciałabym się wypowiedzieć na temat tej notki i osobiście uważam że Olga jest najlepsza a potem Michalina! buziaczki dle wszystkich czytelników!

    OdpowiedzUsuń
  48. po prostu olgomaniaaaaaaaaaaaa♥

    OdpowiedzUsuń
  49. ...tylko Olga♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Bałonowa,srakowa jaki brzydal chociaż się zmieniła z wyglądu to i tak jest brzydka.olga i michalina są the best!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. dziękujemy za komentarze ; )

    OdpowiedzUsuń
  52. ta anka bałon zrobiła sie ładniejsza niż była czyli brzydka no bo wcześniej była masakrycznie brzydka...michalina.manios ładna i olga.kaczyńska też ładna.i w tym ostatnim odcineczku to olga dała sb lepiej radę i lepiej na wybiegu niż ania ;) <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3