niedziela, 27 listopada 2011

, koniec weekendu ;c ♥

Siemka . ♥ . Dzisiejszy dzień był bardzo męczący , ponieważ spałyśmy tylko 3 godziny ;c , ale i też dlatego , że jutro znowu poniedziałek i znowu szkoła ; /  . Rankiem  jak to zawsze poszłyśmy do kościoła . Klaudia musiała jak zwykle wyjść wczesniej bo miała śpiewać .. . Potem Ania była na zakupach i kupiła sobie kilka ładnych rzeczy , które niedługo pokażemy . Magda przyszła po Anię , żeby napisać notkę i się spotkać . Klaudia znowu nie mogła ; / . Więc jesteśmy tylko we 2 . Na dzisiejszą notkę nie miałyśmy w ogóle pomysłu ; c .Więc w dzisiejszej notce będzie wszystkiego po trochu ; d . np : opisy , nasze zdj. ,itp .

Na początek opisy : ♥


zrobię wszystko aby chronić tych, których kocham.

Chłopak dojrzewa, gdy zakocha się naprawdę.
Nie dla szpanu przed kumplami, nie dla podziwu wśród jej koleżanek.

Przykro mi, lecz jestem z tych, którzy popełniają błędy



chcę czuć częściej, że jesteś mój.

Usiadł przed nią i układając dłoń na jej policzku uśmiechał się delikatnie. Wzrokiem przeszywał jej drobne, bezbronne ciało. Jednym gestem sprawił, że ponownie go pokochała. Bezgranicznie tak już na amen.

Wiesz czego mi brak? Poczucia bezpieczeństwa. Tej malutkiej myśli w głowie, która mówi mi, że jesteś i zawsze przy mnie będziesz, gdy stanie się coś złego.

Najbardziej przygnębiające są te wieczory, kiedy siedzisz pod ciepłym kocem popijając gorące capuccino w swoim ulubionym kubku i zastanawiasz sie czy tak na prawdę go kochasz, czy to tylko złudzenie.



Spojrzenia w oczy, których za nic nie oddam. ♥


A teraz mam przyjąć przeprosiny i wrócić do przyjaźni?


Nie jestem idealna i nigdy nie będę, ale gdy mówię 'kocham' lub 'przepraszam' mówię serio, z serca.

tak wiele chcemy, a tak mało robimy aby to zrealizować.


Chciałabym utknąć w twoim szczęściu.


Pragnę Twojej obecności, ale to nie znaczy, że bez Ciebie nie istnieję. ♥



A teraz kilka naszych zdjęć : ♥







Bluzka : Reserved cena : 40 zł z przeceny 50 zł . 
Spodnie : GAP cena : 10 funtów ok . 50 zł .



Spodnie : sklep w pobliżu cena : 80 zł .
Bluzka : H & M cena : 40 zł w dwupaku .
Żakiet : Teranova cena : 90 zł z przeceny 200 zł .


                               






Mamy nadzieję , że zdjęcia mogą być :) ♥   Do zobaczenia . ; ) ♥  .

17 komentarzy:

  1. chyba wasz najlepszy wpis;);d;p

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy bd naspepny wpis? napiszcie cos o waszych kolegach, a tym macku ernescie czy jak mu tam, a i moze o jakiejs waszej milosci, takie rzeczy sie fajnie czyta..... Zrobcie post w stylu, moja szkola flirtu, opiszcie jakies wasze techniki, wszyscy was juz poznaki wiec teraz dajecie ludzia troszeczke takiej tajemnicy z waszego zycia. Napewno taki postem zyskacie wieksza ilosc fanow. Mam nadzieje ze taki post pojawi sie jak w najszybszym czasie. Albo nagrajcie jakis filmik o was, o waszym zyciu, o klasie, podworkowych problemach, co kolwiek to nzpewno bedzie fajne.... Bo te opisy sa ok, ale np ja wole jak piszecie taki swoj zyciowy pamietnik a nie opisy ktore sa w necie... Dodajecie wiecej zdjec ciuchow, zdjec ze znajomymi, kolegami, napewno cos takiego macie.Jak bd chcialy sie ze mna skontaktowac, to chetnie popisze, osobiscue prowadzilam takiego klasowego bloga wiec, mam male doswiadczenie, jak cos to pisze w kom. a podam wam adres email ;-) Olusia :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. ania ten twój outfit jest przesliczny ♥

    ps.cudny żakiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny blog:)
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnanotka!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. dodajcie jakąś inną notkę bo się nie mogę doczekać ale coś baaaaaaaaardzo ciekawego jak ta!;);**

    OdpowiedzUsuń
  7. kiiedy nowa notka ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. miałyście notki dodawać codziennie ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie !!!!!!!!!!!codziennie lub co 2 dni miałyście dodawac!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. dodajcie cos klmczuchy ;] mowilicie ze bedziecie czesto cos dodawac ; >

    OdpowiedzUsuń
  11. no dodajcie coś wreszcie bo wychodzii że jesteście nie oedpowiedzialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba nie znacie znaczenia pewnych słów typu nieodpowiedzialne , radzę kupić słownik . nieodpowiedzialne pisze się razem po to przymiotnik ;)
    sami sb załóżcie bloga i zobaczcie , że trudno jest go prowadzić , a zwłaszcza w 3 osoby ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. dobra,dobra chyba widzicie że całe słowo pomyliłam a i mam bloga z przyjaciółką i jesteśmy odpowiedzialne i świetnie sb radzimy a wy jak tak dalej pójdzie nie będziecie mieć wg osób odwiedzający tego bloga!i znaczenie słowa to nie to samo co zła pisownia chciałam upewnić!bo poprostu jesteście nieodpowiedzialne i tyle!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ...wychodzi jeszcze na to że nawet do błędu się przyznać nie potraficie i zaniedbujecie bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. skoro jesteśmy nieodpowiedzialne to po co odwiedzacie nasz blog. ?
    nie zawsze znajdziemy czas , aby coś napisać . ; )

    skoro wam się nie podoba nie odwiedzajcie naszego bloga , przecież nikt was nie zmusza . ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. dobra sory za to że pisałam że jesteście nieodpowiedzialne i wg po prostu trochę się wkurzyłam bo i tak miałam cały dzień dziwny i spiepszony i weszłam zobaczyłam że długo notek nie było i dlatego ale bloga macie super bardzo mi się podoba oby tak dalej i sory bo wiem że to nie jest tak łatwo jak się wydaje ;) stale odwiedzam waszego bloga(ffaajjnnyy)sorka ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma za co . ; )
    rozumiemy ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3