czwartek, 17 listopada 2011

, nareszcie chwila wolnego . ♥ . !

Hej . ♥ Dzsiaj w szkole Ania i Klaudia mialy kartkowke z mitow z histori ; / masakra ; / . Ania ma dzis angielski ok. 17-18 . Dzisiaj obiecalysmy chlopakom w szkole a zwlaszcza Ernestowi ;d ♥ mini deskorolki ; TECH DECK ;d - to oczywiscie cos dla chlopakow . ♥ . 
Oto zdjęcia tych świetnych gadżetów : ♥











 Zakupić to można niemal że wszędzie . Cena ok . 20 zł , tak powiedział Ernest , więc sie tego trzymajmy ;d


A teraz coś dla dziewczyn , żeby nie było ;d ♥

Bardzo fajna stronka , z dość tanimi akcesoriami typu : kolczyki,opaski , bransoletki itp . Dla nie których pewnie jest znana , ale my ją polecamy oto link  : http://www.nefryt-sklep.pl/   . Polecamy ♥


                                      Oto przykładowe kolyczki z tej stornki ; D ♥

                                         Zdjęcie KH162- Kolczyki PÓŁKULE 15mm -6 par -hurt
                          
                                         cena 6 par tylko 3,60 zł ; )


Do następnej notki ;p A w następnym wpisie wszystko o nas . ; ) np . nasze zdjęcia . tak jak chcieliście . ;d . Do zobaczenia ♥

39 komentarzy:

  1. dlaczego ? ;c to co byś chciał/a ? zrobiłyśmy ankietę więc odpowiadajcie , a my będziemy pisać o tym notki . możecie też pisać w komentarzach .

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolczyki i blog! :)
    i nie jest nudno!:/

    OdpowiedzUsuń
  3. tanio i ladnie!?;P

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha, Ernest XD ale wiecie, co te deski nie są tylko dla chłopaków - mogą służyć jako pilniczek do paznokci, sama to wypróbowałam własnie na tej desce XD ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te rzeczy z tego internetowego sklepu kiupiłam sb dużo rzeczy;p;p

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne deskorolki i kolczyki ;p wiecej takich wpisow

    OdpowiedzUsuń
  7. no potwierdzam udany wpis;*<3fajneee. pozdro!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Eeee ;D. Heheheehh dzięki , że mnie posłuchałyście ; **

    OdpowiedzUsuń
  9. mój brat cioteczny ' bawi się ' w te małe deskorolki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe , fajne są te male zabaweczki .;p , z Nefrytu , już zamawiałam i polecam .;p , dzięki za obserwacje i odwdzięczam się , będę zaglądała częściej , licze na to samo .;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Deskorolki niekoniecznie dla chłopaków, bo ja i moja przyjaciółka mamy takie. ;)

    Rownież obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wasz też jest super! dużo różnych rzeczy <3
    obserwuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten sklep ! :D


    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny blog ; ] + obserwuje ; >

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne kolczyki :*


    www.julia-nowak.blogspot.com - zapraszam , nowi obserwatorzy i komentarze zawsze mile widziani!

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękujemy , i bd. was odwiedzać. ;* .
    bff ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój brat jeździ na desce.
    Przyznam, że próbowałam - trudne !
    A na dodatek jak widze jaki ona niekiedy poobijany to mnie ciary przechodzą !
    zapraszam do mnie i do obserwowania : >

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja siostra kiedyś jeździła na deskorolce ale tej dużej oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. rozkrenca sie blog wasz;>

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki ^^
    mam jedną mini deskorolkę w domu ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny bloggg kiedy następna notka?

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedy dodacie kolejny post ?:P
    ola13:*

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękujemy za miłe komentarzee;)

    OdpowiedzUsuń
  24. trochę nudnoo ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne.nudo to se znajdz inny blog ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. to ty se znajdz inny blog!! cały czas odwiedzam tego bloga i chyba po to są komentarze aby pisać czy komuś się podoba czy jest troche nudno czy może jest fajnie.komentować to ty se możesz swoje własne zdanie ale na pewno nie moje i cudzych!!! ogar

    OdpowiedzUsuń
  27. nie będziesz mi pisać co mam robić!!!
    Do:Anonimowy pisze...godz:9:43,3 grudnia 2011 r

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja tak do tego niedojbanego anonimowego 3 grudnia 2011,9:43 ty sb znajdz inny blog jak ci coś nie w paski bo prawo do tego typu komentarzy jak np. słabo trochę lub nudno jest jak najbardziej dozwolone czopie bo nie wiesz chyba do kogo się zwróciłaś/eś!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. ...gdybym wiedziała kim jesteś to już dawno byś miał/a prz*j*bane,domyślam się chyba bo taki ktoś nie bd mi rozkazywać!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3