poniedziałek, 14 listopada 2011

, opisy ♥

Hej , to ja Klaudia ;d . A więc ja dzisiaj dodam nowy post , ponieważ grałyśmy z dziewczynami w papier , kamień , nożyce . xd . Dziś nie mogłyśmy się wszystkie spotkać , bo kończyłyśmy późno lekcje oraz ja z Anią miałyśmy o 16.30 niemiecki ;) . Dziewczyny obecnie są w kościele , ponieważ jest msza za Ani babcię [*] , a ja siedzę sobie w domu ;p . Dzisiaj Magda zgubiła klucze . Oj , jak to ona xd . My z Anią dostałyśmy dzisiaj świetne oceny z plastyki ; 6 ;d . Jesteśmy bardzo zadowolone . ♥ . A więc w dzisiejszym poście dodam kilka opisów . Mam nadzieję , że się spodobają . ;* :




`Uśmiecha się . Każdego dnia . Za każdym razem dla mnie .

Różnica pomiędzy PRZYJACIELEM a NAJLEPSZYM PRZYJACIELEM... powiedzmy że idziesz i upadasz - przyjaciel: O Boże wszystko okej ? Nic Ci nie jest? Najlepszy przyjaciel: hahaha... ale z Ciebie matoł . ;d

Wszyscy siedzieli na zaśnieżonym murku, wszyscy poza Tobą . Pisałeś z kimś smsy i widocznie nie chciałeś żeby ktoś widzial z kim . - Ej, zimno Mi - powiedziałam . Nasz wspólny kumpel Mnie przytulił, powiedzialam ze mi juz cieplej ale dalej moze Mnie tulić bo to przyjemne . Spojrzałeś na nas dwoje takim wzrokiem, którego można się naprawdę wystraszyć . Powiedziałeś, że idziesz bo brat potrzebuje pomocy . Siedzielismy dalej pijąc cole i jedząc zelki . Dostałam smsa ' Nie potrzebuje Mnie brat, poprostu nie moglem znieść widoku, gdy ktoś inny Cie przytula ' . ' O kurwa' - pomyslalam . Zmyłam się od chlopakow i poszlam do Ciebie, otworzyleś drzwi a ja Cię od razu przytuliłam i powiedzialam, ze juz nikt oprocz Jego nie bedzie Mnie tulić . ;***

Kolejnej nocy zaznaczyła na ścianie kreskę, zupełnie jak ludzie w więzieniu. Było ich dosyć sporo. Przeliczyła wszystkie i uśmiechnęła się lekko do siebie. -No. To już 13 noc w miesiącu, kiedy przez Ciebie nie mogę zasnąć.

`ej ty dupku mój , wiesz ze jesteś dla mnie najważniejszy ?

nigdy nie mów nigdy , bo nigdy nie wiesz co może zdarzyć się KIEDYŚ . 

lubię gdy dajesz mi do zrozumienia, że jestem tylko Twoja.

`Cieszmy się z małych rzeczy,bo wzór na szczęście w nich zapisany jest

Obiecaj mi, że rzucisz mnie w słoneczny dzień. że będę mogła pójść wtedy na plażę i popatrzeć na tyłki chłopaków . nie chcę siedzieć w domu i płakać razem z chmurami. 

. skoro ci już nie zależy , to po co się tak gapisz ? tam obok masz to swoje ' szczęście ' .

wzruszyłabym sie , ale tusz byl za drogi .

tak profesjonalnie udawał że mnie kocha, że przez chwilę uwierzyłam.

Wkrótce nadejdzie ten dzień, w którym będziemy mijać się ulicą. Wtedy będę ulotna jak sen, już nie będziesz mógł mnie mieć. Będziesz mógł jedynie patrzeć, jak powoli znikam wśród przechodniów. I wtedy przypomnisz sobie, że był taki czas, w którym miałeś swoją szansę. No właśnie... Był ! Ten czas już nie wróci.

w miejscu pełnym rozczarowań i szczęścia 

bo żyjemy w świecie gdzie niewłaściwe trampki czynią z człowieka wyrzutka , miłość okazuje się przez opisy na gadu , a przyjażń przez pinezki na nk.

.` Chciałabym wrócić do czasów kiedy nie wiedziałam czym są problemy , a jedynym zmartwieniem było jakimi kredkami mam pokolorować świat 

.` Chociaż raz chciałabym wiedzieć czy czeka mnie coś gorszego od tego co spotkało mnie ostatnio...

łzy pokazuja jak cholernie ci na czymś zależy !

Krótkim, przelotnym spojrzeniem zdołałeś postawić cały mój świat na głowie. Powiedz, jak?



Do następnej notki ♥

15 komentarzy:

  1. Spk opisy hehe.... dodawajcie nowe notki, bardzo fajnie się czyta czekam :***

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy ;) . postaramy się dodawać codziennie lub co dwa dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne opisy;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaudia kochanie kocham cię za to <3 ; ** Ania. Ej , ja dopiero odrabiam lekcje ;c . !

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przejmujcie się 1 zazroszczą i tyle . świetny blog :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. beznadziejne opisy autorka zle je wybrala;/
    a keidy magda bedzie dodawac notke?i ania?

    OdpowiedzUsuń
  7. (...) ja nie moge tez potzebuje chłopaka, bo smutno mi bez niegoo

    OdpowiedzUsuń
  8. wezcie dodajcie coś żeby było można wybrać np tak jak 3 modelki z top model i bd odpowiadać w komentarzach. :) ;**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3