piątek, 20 stycznia 2012

, londyn . ♥

hej . ♥  Jakoś tak przeglądałam różne stronki , i znalazłam dużo ciekawych fotek o Anglii , a mianowicie o Londynie . Piękne miasto , różne pokazy mody , niedawno LONDON FASHION WEEK , itp . Teraz w prawie wszystkich sklepach możemy zobaczeć ubrania , biżuterię z flagą Anglii itp .
Niestety to ostatni dzień z Magdą ; c . I w sumie też dlatego nie dodawałyśmy notek , chciałyśmy spędzić trochę czasu razem . A Wam jak mijają ferie . ? ; ) ♥

Londyn to piękne miasto , wspaniałe miasto do zwiedzenia , a także można tak zakupić fajne rzeczy .♥  

A więc na dziś parę zdjęć :


































 

                                                I jak Wam się podobają zdjęcia . ? ♥


                                A oto zdjęcia różniącego się klimatu , śliczne miejsce ♥ :





 aaaa . ♥ . to właśnie wyspy kanaryjskie , na których Magda spędzi tydzień . ♥ . Zazdroszczę jej .
Już w sobotę o 5 rano ma samolot ; c . Więc dzisiejszy dzień spędzimy razem. 


A Wam jak mijają ferie . ? ♥ .  To tyle dziś . ♥

17 komentarzy:

  1. mi ferie mijają całkiem,całkiem:)
    świetna notka,jak zwykle:) tylko trochę smuci mnie fakt,że coraz rzadziej są notki,ale doskonale Was rozumiem.O__o
    Nie przejmujcie się tymi komentarzami,to są osoby,które zazdroszczą.
    I myślą,że jak nawyzywają lub zabluźnią to się bedzięcie bać itp.A nie mają tyle odwagi,żeby się przedstawić;/;/ dziwni jacyś.
    i chcą abyście usunęli blog,bo jesteście fajne i wgl,i wkurza ich to,że macie cudny blog.♥
    Przecież nie muszą czytać , prawda?
    I ja widzę,że wy macie czytelników,nie przejmujcie się♥

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z poprzednią osobą 8-)
    super blog,i nie przejmujcie się Klaudią,wybrała.
    a prawdziwa przyjazn to wy magda i ania.
    a klaudia z magda d pewnie jeszcze się na tym przekonają;p
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę Magdzie ze wyjezdza na kanary,ale i też .....
    takiej przyjaciółki jak ty Ania ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. londyn , kocham to miasto ♥
    wgl cala anglia jest piekna ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. to masz szczęście , bo tam jesteś ; ) ♥

    + dziękujemy . ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam w Londynie, cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. też byłam w Londynie, uwielbiam to miasto ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. hah , niestety nie w londynie tylko w bexhill. ; / . ale i tak jest super ; 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłam na Wyspach Kanaryjskich, ale Londyn - kocham to miasto :D Te legginsy są przecudowne <3
    Zapraszam także do obejrzenia moich stylizacji: www.violinstyle.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodobają to obserwuj mnie przez Google. Chętnie się odwdzięczę :)
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. marzy mi się wyjazd do londynu na same zakupy :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taki sam budzik ; >
    o, i na tym zdjęciu dziewczyny z kubkiem miała fajnie pomalowane paznokcie . też miałam na paznokciu flagę . ;d .
    a blog zayebisty ; *** < 33333333333

    OdpowiedzUsuń
  12. a może notka . ? to ze nie ma magdy to nieznaczy ze masz nie dodawac postow no nie . ? więc są ferie to dodaj jakas notke bo nudno . ! pozdrawiam . ! ; ] .

    OdpowiedzUsuń
  13. Loooooooooondon♥

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta różowiutka budka telephoniczna na tle tej wieży robi bajeczne wrażenieeee fajne mostki i te charakterystyczne budki i autobusyyyyy<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3