sobota, 14 stycznia 2012

, nareszcie . ♥

Hej . . Jak dobrze widzieliście te całe zamieszanie na blogu . Tak , Klaudia nie chcę prowadzić z nami tego bloga , ani się z nami przyjaznić ; c . Nic na siłę . Klaudia wybrała inną drogę , ma inne koleżanki , kolegów itp . Jest nam przykro 4 lata , ale cóż , tak postąpiła m tak wybrała . Nie będziemy usuwać notek o niej ani nic , ponieważ takie nie jesteśmy , nie jesteśmy takie Klaudia . ; c


I jak minął Wam ostatni tydzień szkoły  . ? Nareszcie ferie , trochę wolnego , odpoczynek . ; )

jakie macie plany . ? nie wiemy kompletnie jak je spędzimy . ; c . to wszystko co się stało zaledwie w kilka dni , ale nie ma co się użalać , życie idzie dalej ; )  . 

dziś z Magdą się spotykamy .  ; ) będzie nocówka , musimy próbować zapomnieć o tym wszystkim ...

jeszcze każdy się odwrócił przeciw nas . 



Nareszcieee spadło trochę śniegu , ale prawie już go nie ma ; / ; c. 




Postaramy się dodać notkę ; ) . Pa. ♥ ; c .

47 komentarzy:

  1. współczuję;( klaudia zachowała sie bardzo podło,ale macie rację życie idzie dalej,trzymajcie się,to nie wasza wina.;C
    ważne,że wy jesteście razem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuję... wiem jak to jest stracić przyjaciółkę... : /

    OdpowiedzUsuń
  3. przykro mi . znam to uczucie jak stracilas blizsza osobe , ale nie martwcie sie .

    OdpowiedzUsuń
  4. nikt nie jest przeciwko Wam :) jestescie fajne i mile a zycie idzie dalej nie przejmojcie sie choc wiem ze trudno rozstac sie z najlepsza przyjaciolka..LUBIE BLOG!
    moze wiecej notek?:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam wole Klaudie bez niej blog jest słaby ona najwiecej ma do powiedzenia usuńcie go a nie bedziecie dodawały jakieś beznadziejne notki i to jeszcze BARDZO rzadko ;/.Klaudia jest zajebistaa a nie tak jak wy jakieś przymulone chodzicie;/ nie widzicie tego ze macie większość komentarzy negatywnych? a wy jeszcze dodajecie jakies notki ;/ Klaudia jest najfajniejsza z was wszystkich:umie sie jakoś ładnie,fanie ubrać umnie pożartować i wgl jest spokoo dupeczkaaa kochamm ją ;***** <333333

    OdpowiedzUsuń
  6. dla kogo jest dla kogo jest,kim jestes?
    chyba jej nie znasz ; /

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ją doskonale znam,i wiem jaka jest :) coś do niej masz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. żal klaudi;/
    powiedz kim jestes to sb pogadamy,nie znasz jej ;/ ;/;/;/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mów,że jej nie znam jak ją znam ;/ i nie oceniaj kogoś np (mnie) jak nie wiesz kto pisze czy ją znam czy nie weee w ogóle usuńcie bloga bo jest słabyy jak nie prowadzi go Klaudia bo Klaudia jest najważniejsza i najładniejsza ona ma chłopaka a Was nikt nie chee ;/ hahah bardzo dobrze kto by chciał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chce ktoś anonimowy chce ktoś myślisz że co że ich nikt nie chce to się mylisz chciałbym mieć jedną z nich a klaudi nigdy w życiu jest to jakaś wredna już nie powiem kto i nie wiem jak ty ją lubisz a ja jej nie . Wole magde i anie niż klaudie kocham jedną z nich ale się wstydze do tego przynać .

      Usuń
  10. wiemy już kto pisze takie komentarze ; )
    ogarnij się ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, jeju przestańcie. nie macie czego innego do roboty. już bylo mineło i nikt, nawet ja tego nie odkręci. musimy sie z tym pogodzic. widocznie tak musiało być.jest db tak jak jest. i nie próbujcie tego zmieniać, kłótniami. bo to do nieczego dobrego was nie doprowadzi. tylko pogorszy. wiem bo sama sie o tym przekonałam. i dajcie juz spokój. ania i magad niech porwadza bloga dalej, bo jest on naprawde fajny. a klaudia niech zyje swoja chwlia i sw zyciem. naprawde dajcie juz spoko. ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie. zgadzam się z anonimowym 02:37.

    OdpowiedzUsuń
  13. anonimku, a jaką zauważyłeś różnicę miedzy tym postem, a poprzednimi ? bo ja za bardzo nie widzę . i co z tego ze maja negatywne komentarze ? jak nie chca czytac niech nie czytaja . a one maja kilka albo kilkanaście czytelniczek stałych . i dla nich prowadza blog .

    OdpowiedzUsuń
  14. Anka, Ty ciągle manipulujesz Klaudią, robisz z nią co chcesz. Obserwuję Cię od pewnego czasu i nie jesteś wcale taka święta. Próbujesz być fajna itp. ale Ci to nie wychodzi kotku .
    Zastanów się co robisz bo tracisz przez swoje zachowanie przyjaciół ; x .
    I nie oczerniajcie Klaudii bo ona nie jest niczemu winna .

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu,na początku gdy Cię poznałam, myślałam, że nawet jesteś fajna , ale widocznie się pomyliłam, ponieważ, po tym jak przyjaźniłaś się z Klaudią(z tego co wynika 4 lata) zachowujesz się w stosunku do niej chamsko, obgadujesz ją za plecami nie umiesz się pogodzić z tym, ze może to przez Ciebie ona się nie chce z Tobą dłużej przyjaźnić. Większość, lubi Klaudię, pogódź się z tym moja droga.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pociski :P


    jak mają te anonimki wam tak wrzucać to na waszym miejscu bym usunełe tego bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  17. nudno tu jakoś kiedy nowa notka :P

    OdpowiedzUsuń
  18. wiem jak to jest stracić przyjaciołke ;c
    świetny blog!
    zapraszam do mnie : ) obserwujemy? (;

    OdpowiedzUsuń
  19. nie zgadzam się Klaudia jest głupia,nie znacie anki nie wiece jak ona sie czuje.nie wiecie co ona chce zrboic
    to,ze nie ma chlopaka,to nie znaczy,ze jest gorsza,tylko czeka na odpowiedniego,nic na siłe.
    ja i tak cie lubie Ana<3

    OdpowiedzUsuń
  20. ania manipuluje Klaudia?nieprawda,co klaudia teraz robi wrzuca jej,obgaduje,namawiauczną.A ty klaudia kotku,sztuczna laleczko pożałujesz co zrobiłaś Anii;/
    Ania nie jest sztuczna,umalowaną lalo jak wy;)

    ania jesteś śliczna dasz radę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. większość lubi klaudia,spoko , bo klaudia przedstawiła im inna wersję
    przedstawcie się to pogadamy,dajecie tacy mocni,przedstawcie się;)ania,magda to dla mnie wzór przyajznimi,macie na nią nie mówić pasztety;/

    OdpowiedzUsuń
  22. i jeśli macie cos do ania to napisze na priv a nie pasztety wredne;/

    OdpowiedzUsuń
  23. wy to dziwne jestescie. nie wiedziecie wgl u sb winy. same swiete nie byłyście a zwalacie wszystko na nia. ona przez was musisz zaczynać wszystko od nowa. nie ma koleaznek ani kolegów bo nastawiłyście ja przeciwko. ;/ jak znacie sie tyle i sie przyjaznicie to sie pogódzcie bo to nie pierwsza i nie ostatnia kłótnia. ale moze popaczcie czasem na sb bo wy tez macie wady i z wami tez jest cos nie tak. szkoda mi klaudi bo widze jak ona to przeżywa. do waszej swiadomosci klaudia zmienia klase, jak naprawde bylyscie przyjaciolkami powinno wam zalezec, a ty ania powinnas jej nie pozwolis zmienic klasy bo potem bd zalowac

    OdpowiedzUsuń
  24. wiem,że mam wady .
    ja się chciałam z nią pogodzić,biegałam za nią pisałam listy,bo nie chciała gadać . a ona to miała w dupie,jeszcze bezszczelnie wyrzuciła list.Prosiłam by się nie przepisywała i wgl . Już nie bd się prosić .
    Ja na nią nie namawiam,ona na mnie .

    Ania .

    OdpowiedzUsuń
  25. ania nawet się nie tlumacz.
    dla mnie ty jestes wartosciowa nie ona;/

    OdpowiedzUsuń
  26. bd załować wszystkie, a ty magda to chyba jestes bez uczuciowa, liczysz sie tylko ty. moze troche zrozumiałości.Magda radzę ci nie isc 11 bo same bd chciała sie przepisać ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. a co ja robie , bo nie rozumiem ? Dla kogo ma być zrozumiała . ? Czemu niby mam nie iść do 11 . ? ;/ .


    magda .

    OdpowiedzUsuń
  28. przedstaw się anonimie . 17, 2012 10:16 PM
    dajesz gadasz przedstaw się,no zobaczymy taki mocny;/

    OdpowiedzUsuń
  29. właśnie przedstaw się,pow kim jesteś
    hahahah jaki głupek

    OdpowiedzUsuń
  30. jeej . naprawde, macie problemy . one napisaly tu tylko, ze klaudia nie chce sie z nimi przyjaznic i prowadzic bloga, a wy juz wielka afera . to jest ich sprawa czy sa poklocone czy nie. ; / . bedzie czas to sie pogodza . i nie wyzywajcie ich, bo niektorzy z was tak naprawde pewnie nic o nich nie wiedza, tylko tyle co w postach pisza . pozdro dla wszystkich mega 'odwaznych ' anonimkow .

    OdpowiedzUsuń
  31. większość chyba klaudii nie lubi.każdy jak słysze ją obgaduje i wg a ty aniu zajebista laska jesteś i ty magdo też fajnaa.a ta klaudia dwulicówa niech się schowa bo w końcu niedługo zrozumie swoje błędy tak jak i było ze mną za małolata...;d a ty anonimie o 09:32 i 15.01.12 wiesz co ci powiem że mam i to bardzo dużo do klaudii i kiedyś w końcu i ty i ona zarobicie bo wiem kto ty!i klaudia jest brzydka wy dziewczyny ładnee...szczególnie ania i chętnie się przyznam kim jestem.to ja ola

    OdpowiedzUsuń
  32. a ty o 10:16 za kogo się masz!strzelił cie ktoś kiedyś w łeb frajerze!... ty bd żałować i to niebawem jak zarobisz w ryj!dowiem się kim jesteś a wiedz że na bank się dowiem nie tylko przez moje znajomości i tak będziesz mieć prze*ebane w 11 że masakra dla cb bd jakaś!będziesz żałować że taki napisałaś komentarz!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. jaka Ola . ?

    a kim jest anonimowy Jan 18, 2012 12:00 PM ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. dajcie juz im spokoj, bo anonimowo to wszystko mozecie powiedziec, ale jak juz chca zebyscie powiedzialy kto wy, to nagle cicho . ja lubie je wszystkie . moim zdaniem szkoda, ze sie poklocily i mam nadzieje , ze sie pogodza. nie musicie wykorzystywac faktu, ze sie poklocily zeby robic jakas wielka afere, jej ; / . niektorzy pisza, zeby usunely bloga.. po co ? nikt nie musi czytac jak mu sie nie podoba. ktos was zmusza ? nie .

    OdpowiedzUsuń
  35. a ja powiem tak uważam ze przyjaźń nie rozpadła się tylko z winy Klaudii . i nie mam nic do dziewczyn ani do Klaudii . wiec najlepiej zostawić to już. możne jeszcze się pogodzą przynajmniej w to wierze . ; ) a bułka♥ dobrze pisze ; ))

    OdpowiedzUsuń
  36. Czemu caly czas mówicie o tym samym ? Ja osobiście was nie znam ale wydaje mi sie że klaudi też moze być przykro. Myśle że jesli bylyscie naprawde prawdziwymi przyajciolkami to sie pogodzicie i życze wam tego . A "bułka" napisala cala prawde.
    P.S świetny i bardzo interesyjacy blog.;]

    OdpowiedzUsuń
  37. o jaka Ole chodzi.Osiej? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. a może notke byscie jakas dodaly?

    OdpowiedzUsuń
  39. dziekuje za poparcie : d . tez zycze zeby sie pogodzily ♥ . AnonimowyJan 19, 2012 12:10 PM - a moze nie maja czasu ?

    OdpowiedzUsuń
  40. dziękujemy . dzisiaj postaramy się dodać , ale nie 100 procentowo ; ))

    OdpowiedzUsuń
  41. czemu nie dodajecie swoich zdjec?a ja tak na nie czekamm ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. zamulacie z tym dodawaniem tylko swoich zdjęć...bez przesady.dodają to co je inpiruje a ni tylko zdjęcia na których się wygłupiają itp...;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. pojebane jestescie i chuj :D :D :D i tak wyrucham wszystkie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3