wtorek, 24 stycznia 2012

, słodziaki .♥

Hej ♥ . Wczoraj spędziłam miły dzień z Olą , Weroniką i Adasiem ♥ Ciekawe jak tam u Magdy , nie dostałam o niej jak dotychczas żadnej wiadomości ; c ♥ Porobiłam troszeczkę zdjęć , było dość trudno dojść z nimi do porozumienia , ale udało się : ) Sami zobaczcie efekty : 


Na początek zdjęcia Weroniki ♥ :


                                       + zdjęcie , które mi się najbardziej podoba .♥


teraz zdjęcia Adasia ♥ :
 

                                             
                                               ♥ razem Adaś i Weroniczka ♥



                       ♥ oraz zdjęcie ,które mi się najbardziej podoba  , wprost je uwielbiam ♥




                    Tak naprawdę oni się nie lubią , lecz na zdjęciach tego nie widać ♥

                             + zostawiam wam kilka moich zdjęć z dnia wczorajszego : 





I jak Wam się podobają zdjęcia Weroniki i Adasia . ? ♥

Do następnej ♥

16 komentarzy:

  1. śliczniutkie zdjęcia
    jesteś dobra po tych zdjęciach widać jak by się kochali :d

    ps.śliczna jesteś ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne jest zdjęcie jak ten chłopczyk daje kwiatuszka tej dziewczynce ♥

    ładne zdjęcia porobiłaś;>

    i wspaniałe twoje zdjęcia,śliczna jesteś:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem jak to możliwe,ale zdobyłaś moje serce >.<
    świetna notka,extra photos ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie <3. wiem wczorajszy dzień był nie zapomniany. czas spędzony z wami ": bezcenne<3
    kocham<3
    i jeszcze wiecej musi byc takich sesji ; )
    i częściej dodawaj notki <3

    p.s: sliczna jestes i cie kocham <3333 ; ** ;d ; p ; ).

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję Aleksandro ; d ♥

    i dziękuję . ; d

    OdpowiedzUsuń
  6. dodajtezdjęciatwojenafblubnk♥
    weroniki i adasia też możesz;dp

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te okulary one są do telewizora 3d ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. notkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nowa by się przydała . ! ; ddd .

    OdpowiedzUsuń
  9. ania sliczny slodziaczek z cb ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. zaniedbujecie bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. napiszcei wreszcie jakas notke , jak klaudia z wami pisala to bylo szybciej!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :)
    Chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu.
    Rozdanie znajdziesz pod tym linkiem: http://agrafka123.blogspot.com/2012/02/moje-rozdanie.html
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3