czwartek, 23 lutego 2012

I , że cię nie opuszczę ♥

Hej . ♥ Jak Wam minęły ostatnie dni ? U mnie fatalnie , wszystko się psuję . ; c . Ostatnio byłam w kinie na znakomitym filmie pt . " .. i że cię nie opuszczę " ♥ . Naprawdę bardzo wzruszający , świetny . Jednak zakończenie tego filmu , mnie do reszty dobiło . Jak dla mnie najlepszy film jaki dotychczas obejrzałam , był oparty na faktach .  No, to teraz kilka słów na temat film, mały opis : 
  
On kocha, lubi, a ona ... zapomina. Młode małżeństwo bierze udział w zdarzeniu, które na zawsze odmieni ich życie. W jego wyniku śliczna Paige traci pamięć, a mąż staje się dla niej obcym mężczyzną. Leo musi sprawić, by żona po raz drugi zakochała się w nim bez pamięci. Czeka ich druga pierwsza randka i drugi pierwszy pocałunek, więc nie obędzie się bez śmiechu i wzruszeń. Czy przysięga "i że cię nie opuszczę" odzyska swoją moc?


Tu macie jego zwiastun : Klik ; )  ♥

+ kilka zdjęć :  


Gorąco polecam , do następnej ♥

96 komentarzy:

  1. genialny,z chęcią bym go obejrzała,ale brak czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez chcialabym go zobaczyc !!

    OdpowiedzUsuń
  3. penie swietny . czemu was koniec dobił . Zle sie skonczylo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponieważ praktycznie , zakończenia filmów , a zwłaszcza miłosnych są dobre , a tu skończyło , się nie do końca
      dobrze .

      Usuń
  4. Pewnie, możemy :) hmm o tym filmie słyszałam same dobre opinie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście, obserwujemy :)
    a co do filmu, to chyba się na niego wybiorę : >

    OdpowiedzUsuń
  6. pisząc, że obserwujesz - faktycznie obserwuj, a nie tylko pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no , obserwuj , a nie tylko piszesz , że będziesz obserwować ;)
    Ja obserwuję więc licze na to samo :d

    OdpowiedzUsuń
  8. jejciu strasznie chce iść na ten film, ale mieszkam w Niemczech.. aaaaa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo . ale pewnie niedługo będzie go można obejrzeć na internecie ; )

      Usuń
  9. wygląda ciekawie ;)
    zapraszam do mnie na nowy post, może masz ochotę się poobserwować? buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. tez bylam na tym filmie! świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful <3

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam ; )

    Napisałaś mi, że obserwujesz a nie obserwujesz ; D

    Dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam zwiastun tego filmy w tv, nawet fajnie się zapowiada :P
    obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno obejrzę :)
    masz ochote pooobserwowować?

    OdpowiedzUsuń
  15. ;) Dośc dużo osób poleca ten film... Chyba się w końcu na niego wybiorę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo, chyba się wybierzemy na ten film. Zapraszam do nas. Dodajemy do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe :)

    dziękuję za miły komentarz :)
    obserwuję i czekam na obserwację od Ciebie :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też musze go zobaczyc:)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny blog. :)

    obserwujemy.? ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo film powinien być fajny kiedyś oglądałam podobny tylko dziewczyna nie pamiętała po przedniego dnia i ten facet musiał jej codziennie o tym przypominać :)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę go zobaczyć ;]
    ja też już obserwuję :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba na niego pójdę.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. chłopak mi zrobił ;) już dodałam możliwość obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam same pochlebne opinie o tym filmie, więc w najbliższym czasie się wybieram do kina : )

    OdpowiedzUsuń
  25. z checia bym poszla na ten film :)
    dziekuje , obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog!
    Zapraszam do mnie, kilka nowości m.in mój sposób na pyszną, aromatyczną kawę :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawie się zapowiada film :)
    Chyba będę musiała go oglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooooj, podzielam zdanie na temat filmu :)
    Cały czas miałam mokre oczy. Piękny, wzruszajacy a przede wszystkim prawdziwy. Suuuper :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę go koniecznie obejrzeć ! :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Po tym opisie wydaje mi się, że to fajny film :)
    Obejrzę w najbliższym czasie.
    Dodaje do obserwowanych, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. oo, planowałam go właśnie obejrzeć w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. DziękujęU Ciebie też fajny blog i też + obsewuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Eee, ja romansideł nie lubię ;> chociaż koleżanka marudzi, żebyśmy poszły, to chyba się wybierzemy. A nóż widelec mi się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może się spodoba ; ) , ale naprawdę warto obejrzeć ; >

      Usuń
  34. Dziękuje, u Cb też świetny blog ;)
    Muszę ten film obejrzeć ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwszy raz widzę tak młode blogerki! ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki i ja również obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  37. Strasznie chciałabym obejrzeć ten film! Jak narazie słyszałam o nim same dobre słowa ;) Także obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. musze sie w koncu wybrac na ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  39. tyle się słyszy o tym filmie, muszę się wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  40. Po zdjęciach fajnie się zapowiada ; ))

    OdpowiedzUsuń
  41. Ajj, nie lubię tego rodzaju romansideł :D Zapraszam, pozdrawiam, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  42. film zapowiada się świetnie :) bardzo chciałabym go zobaczyć ;) lubie takie romansidełka ;)

    Pozdrawiam i obserwuję :) i mam nadzieję, że również będę na Twojej liście obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  43. myślę, że obejrzę ten film ;-) ogólnie to bardzo fajny blog! dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mojego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Moim zdaniem film był cienki ;p Ale gusta są różne ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3