poniedziałek, 27 lutego 2012

In blue jeans . . ♥

Hej ♥ . Jak wam mija poniedziałek . ? Ja nienawidzę poniedziałków , jest to najgorszy dzień tygodnia ,skończył się weekend , i zaczyna szkoła , różne zajęcia itp . ; c .

Tytuł postu mówi , o nazwie bloga Kasi , biorę udział w jej rozdaniu . IN BLUE JEANS ♥ <--- Kliknij ; )
Są w nim bardzo fajne nagrody ; > Szanse na wygraną są małe ale co szkodzi mi spróbować ; > nic przecież nie stracę ; ) ♥


+ dziękujemy za już ponad 1o.ooo wejść oraz 90 obserwatorów . ; ) i mam nadzieję ,że będzie Was coraz więcej . ♥ oraz za e-maile z miłymi wiadomościami ; ) 


Do następnej notki .♥ . xoxo . 

37 komentarzy:

  1. U mnie poniedziałek bardzo miły. Muszę się znowu przyzwyczaić do szkoły, ale mało lekcji i w ogóle.
    PS. U mnie nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez nienawidzę poniedziałków. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne! :)
    także obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nienawidzę poniedziałków ! też ;<<
    fajny blog ;)
    zapraszam do mnie
    www.chockochica.blogspot.com
    obserwujemy ? ;D ; **

    OdpowiedzUsuń
  5. też nienawidzę poniedziałków ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, zajrzyj claudiine.blogspot.com (;

    OdpowiedzUsuń
  7. yhh , poniedziałki są najgorsze ; /
    lekcje do 17 : c
    fajnie, że dodajecie więcej postów . <3

    OdpowiedzUsuń
  8. poniedziałek, hmm... nie mogę się zebrać do roboty;/
    gratulacje;-))

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję bardzo i w takim razie zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie przepadam za poniedziałkami ;)Ja także obserwuje i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie ładne kolorki lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć. Możesz uznać ten komentarz za spam, ale ja tylko piszę co tak na prawdę myślę. Bardzo spodobał mi się Twój blog, chętnie czyta się Twoje posty bo są ciekawe, oby więcej ich było. Z chęcią będę odwiedzać Twojego bloga :)

    Obserwujemy?:)
    Pozdrawiam i zapraszam na;
    www.madamedessies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ahh, fajne te kolorki, no i również uważam, że ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. naszyjnik ♥
    fajna notka i blog ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe szczęście dzisiaj już czwartek!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli masz ochotę, to u mnie do wygrania jest beauty blender rozowe jajeczko :)
    http://queeeniak.blogspot.com/2012/02/rozdanie-na-brain-for-sale.html
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również zapraszam do nas na ROZDANIE !
    Nagrody fajne warto !
    http://mode-moi-sell.blogspot.com/2012/02/rozdanie-w-stylu-marilyn-monroe.html


    bardzo fajny blog :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej dziewczyny, zapraszam na nową notkę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zajrzyj claudiine.blogspot.com (;

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tez nie lubie poniedzialkow :P bleeh :P

    OdpowiedzUsuń
  21. o tak, poniedziałki są straszne, już niedługo kolejny mnie czeka :< widzę, że też prowadzicie bloga we dwie, ładnie ładnie! :D /Z

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog, również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję bardzo :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Poniedziałki to zło. ;)
    Obserwuję oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uchh ... Poniedziałek to maskara ; ) .
    + Również obserwuję ; * .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3