niedziela, 26 lutego 2012

, niedziela . ♥ .

Hej ♥. Dziś jesteśmy razem . ;) Nareszcie mogłyśmy się spotkać we 2 ; ) . Jak w każdą niedzielę straszie się nudziłyśmy ; c . Ale , gdy się spotkałyśmy zupełnie nam przeszło ; > W dzisiejszej notce pokażemy Wam nasze ostatnie drobne zakupy , wysyłkę od ZIELONEGO KOTA- kliknij .  Oraz nasze zdjęcia z dziś ;) .

Ostatnio w Kamie ->(to nasz miejscowy sklepik z biżuterią ) kupiłyśmy lakiery sami je zobaczcie :


Naszą ulubioną firmą z lakierami jest SAFARI ;d . Jak dla nas te lakiery mają same plusy . ;d .Polecamy w 100 % . ;) .

Nasze nowe naszyjniki + jeden od ZIELONEGO KOTA za który bardzo dziękujemy pani Hani . ; >



Jest to ten ostatni naszyjnik ;>.Firme tą polecamy w 100% . Jeśli chcecie w nią przejść kliknijcie baner lub link w tej notce . ;]

 A na koniec nasze zdjęcia ;




A i jeśli macie do nas jakieś pytania piszcie na naszym e-mailu - aniawoj1998@onet.pl lub safira05061999@wp.pl , albo na naszych askach : Ask Magdy ; ) i Ask Ani ; > . <-- kliknijcie ;D 

Dziekujemy za wciąż przybywających obserwatorów i za komentarze  ; >

Do następnej notki papa ♥

53 komentarze:

  1. Piekne zdjecia, a lakiery Safari sa jednymi z moim ulubionych :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraaszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam jeszcze w sklepach niedaleko mnie lakierów z safari, a z chęcią sprawdziłabym tą firmę ;) Ładne naszyjniki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Safari to jedna z naszych ulubionych firm , polecamy . ;)

      Usuń
  3. szary lakier najbardziej mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. o, widzę, że koleżanki też z Radomia : D
    łańcuszki śliczne + też obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. heheh dzieki za oberwowanie mojego bloga, i super blog
    buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz obserwuje od dawna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatni naszyjnik cuuuudny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog,
    obserwujemy ? <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne naszyjniki i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam ani jednego lakieru z tej firmy ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie śliczne naszyjniki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog.:P

    Również posiadam lakiery tej firmy.:)

    zapraszam

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. lakiery safari genialne <3 + obserwuję ;d

    *
    http://koongaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. też lubię te lakiery :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te lakiery są cudowne :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog :33
    +zapraszamy do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam te lakiery z Safarii, są całkiem fajne. :)

    Jeżeli macie ochotę zapraszam na konkurs
    http://inbluejeans-kasia.blogspot.com/2012/02/giveaway-giveaway-czyli-konkurs-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne , że tak ;)
      dziękuję . <3

      Usuń
  18. oooo safarii <3 mam całą kolekcję! :))
    dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hehe, z Safarii :D
    świetne zdjęcia:D! :D
    oczywiścię obserwuję + dziękuję ! " :*

    OdpowiedzUsuń
  20. tutaj też fajnie :) obserwuję :)
    wyłączcie sobie weryfikację obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , właśnie to zrobiłam ; )

      Usuń
  21. Nie miałam do czynienia z tymi lakierami jeszcze :) Naszyjnik śliczny!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolorki lakierów :))

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne lakiery :D
    tak, ja juz obserwuje. twoja kolej :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3