sobota, 25 lutego 2012

, sobota . ♥

Hej ♥ . Jak wam mija weekend ? U mnie norma  , strasznie się nudzę , nic nie chce mi się robić , ostatnie dni mijają mi fatalnie , ciekawe jak to będzie jutro , poza tym fatalna pogoda , aż z domu nie chce się wychodzić.
Skończyły mi się pomysły na notki , nie wiem co pisać ;c . A jeśli macie jakieś pytania możecie pytać na moim e-mailu - aniawoj1998@onet.pl  ♥ .  

Zawsze jak byłam mała marzyłam o tym , aby polecieć do Disneyland'u , lecz nigdy moje marzenie nie zostało spełnione ; > , choć teraz też czasem chciałabym go odwiedzić ; ) 


Do tej pory zachwycają mnie te barwne i zawsze wesołe postacie , szkoda tylko , że w życiu jest zupełnie inaczej ; c .

+ dziękuję Wam  , że jest was już prawie 70 , jak dla mnie to bardzo dużo , a także za ciepłe komentarze ;)

a na koniec zostawiam Wam opis : A życie? Życie toczy się dalej bez względu co zyskujemy lub tracimy.


To tyle , jeszcze raz dziękuję  . ♥ .

36 komentarzy:

  1. Mój weekend niestety beznadziejny -.- ah tak, disneyland - marzenie dzieciństwa : D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja też bym chciała tam się znaleźc:) Obserwuję i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. disneyland, kto nie marzy o tym, żeby tam być :D
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. heh ,pisz o czy chcesz ,a napewno sie to wszystkim spodoba. zapaszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , także skomentuję ; )

      Usuń
  5. chyba każdy by chciał się tam znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej , ja też zawsze chciałam do Disneylandu :) Szczerze powiedziawszy, nadal chcę:D
    Dodajemy do obserwowanych? Ja już dodałam :) [martinadaily]
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne , że tak ; )
      chętnie wpadne . ;)

      Usuń
  7. również obserwuję ;)

    Disney'land to moje marzenie z dzieciństwa, ale nadal z chęcią bym tam pojechała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję, bo ten blog jest rewelacyjny ! Taki dziewczęcy, ale nie przesłodzony ;*
    Mam nadzieję, ze w przyszłości udasz się do Disneylandu. Ja też o tym marzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również obserwuję :)
    A poza tym Disneyland , też zawsze chciałam tam pojechać ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję. :D
    ja też obserwuję> <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Również obsewuje :)
    Ahh disneyland, marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też zawsze chciałam lecieć do Disneylandu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. też zawsze chciałam polecieć do Disneylandu i chyba dalej chcę chociaż mam 13 lat :D
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://me-life-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. suuper. disneyland- chcę tam ! :D Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja juz od dawna obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej jestem tu przypadkiem ;)
    Też w dzieciństwie marzyłam aby poznać myszkę Micki ;)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właściwie dopiero kiedy miałam 16 lat chciałam bardzo pojechać do disneylandu:) i na pewno kiedyś pojadę, nawet jako pięćdziesięciolatka! ;p
    dziękuję bardzo za odwiedziny;)
    również dodaję do obserwowanych i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze, o tym to chyba każdy marzył ;)
    ja niestety nie byłam, ale na pewno kiedyś to zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już raczej nie chcę jechać do Disneylandu , chociaż jakby za free to czemu nie..
    _____________________

    Obserwuję ( liczę na to samo ) i Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo bym chciała odwiedzić to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. te bym chciała tam się znaleść kiedyś ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3