sobota, 31 marca 2012

, deszczowo . ♥

Hej ♥ .  Jak wam mija weekend ? ach . ta ponura pogoda -.- . brr. cały dzień padało . Dziś sprzątałam , a z Magdą spędziłam zaledwie kilka godzin . Jakoś ostatnio nic mi nie pasuje , wszystko mnie denerwuję , ale nawet nie wiem dlaczego ; c . 


+ słoneczne zdjęcie z Madzią ♥ 


oraz przesłodka Magda ♥.♥


Kocham to zdjęcie ♥ ! Też bym chciała mroźne ferie spędzić w gorącej Hiszpanii. ♥

Pewnie już większość z Was słyszała o ShinyBox ,a jeśli nie to zapraszam Was do zarejestrowania się na tej stronie , logując się zyskacie punkty, a za punkty pudełko z firmowymi kosmetykami.Jak dla mnie jest to bardzo świetne,a więc zapraszam Was :http://shinybox.pl/?ref=f3d0718 <- Kliknij i zaloguj się ♥, jest to dla mnie ważne ♥ 

Ps . Dużo osób piszę na temat Magdy , czy prowadzi bloga czy nie ?
Tak . prowadzi  , ale jak sama przyznała nie ma czasu  . Mam nadzieję , że będzie Magda będzie dodawała częściej notki . Na dole będą podpisy więc będziecie widzieli kto pisze daną notkę : )

 

22 komentarze:

  1. pogoda jest gorzej niż fatalna szczególnie że u mnie padał śnieg -.-
    trenuje taniec nowoczesny ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog zaobserwuje liczę na to samo dzięki
    http://nikusia-braczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda jest paskudna i dobijająca -,-

    Te zdjęcia są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten deszcz potrafi wykonczyc... U mnie wczoraj byl i grad i deszcz, sniegu brakowalo... Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Weekend mija zdecydowanie za szybko. Obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie śnieg i słońce <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeby tylko ponura :) ale u mnie przez cały weekend całkiem nieprzewidywalnie: słońce, wiatr, grad, śnieg,deszcz i tak na zmianę :PP

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Cię Aniuu :D
    hahahah,P.z.W <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam na shinboxie 100. Ale trzeba czekać aż uzbierają 100tys fanów.
    zapraszam do mnie.. i do obs.. Możesz kliknąć w baner LIMONKOWY SZYK..?Z góry dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia
    obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie to nawet czasami śnieg pada ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za dodanie do obserwowanych i również dodaję :)
    Wszyscy ostatnio jakoś bez humoru...

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajne te zdjęcia w słońcu ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjęcia obserwuje i liczę na rewanż;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3