czwartek, 8 marca 2012

, Dzień kobiet ♥

Hej . ♥ Jak tam u Was ? Ja mam rekolekcję , więc trochę sobie odpocznę . Dziś dzień kobiet, ja z ogółu traktuje ten dzień jak każdy inny . Choć jednak miło jest dostać życzenia lub drobne prezenciki ♥. Dziś także spędziłam miły dzień z przyjaciółmi , jutro postaram dodać zdjęcia. ; >

A więc z tej okazji , życzę wszystkim dziewczynom wszystkiego najlepszego,miłości , szczęścia i co tam sobie chcecie , ♥ Przepraszam,że może nie najlepsze te życzenia ,ale nigdy nie potrafiłam ich składać , a tym bardziej układać .

Chcę Wam ,także pokazać świetną biżuterię jaką oferuję sklep ILOKO .   Kliknijcie w baner po prawej stronie. ; )





















Jak wam się podobają ? Mi bardzo , naprawdę śliczne akcesoria i cena także pozytywna ; )
Jak dla mnie 100 % . Zapraszam do zamówienia coś z ILOKO . Klikajcie w baner ; )

To tyle , i przepraszam , że trochę późno . ♥

10 komentarzy:

  1. jakie słodkie rękawiczki<3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne rękawiczki. chyba sobie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten sklep ma świetną biżuterię ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj! :) Zapraszam do mnie na skomentowanie mojego nowego posta! =)) Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy ;). Chyba się skuszę na coś z tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie :* ♥ dodawajcie więcej notek i częściej ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świeetne wszystkoo ♥
    ; D pzdr . ; **

    OdpowiedzUsuń
  8. filiżanka z czajniczkiem. <3
    Zapraszam do siebie. :) pannazadziorna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3