wtorek, 13 marca 2012

, Japan Style,czyli sklep z odzieżą i sukienkami ♥

Dziś o sklepie z odzieżą :Sklep internetowy z odzieżą.  < --- Kliknij , aby przejść do sklepu ; > Zobaczcie jakie śliczne sukienki oferuję ten sklep : Sukienki <--- kliknij,aby zobaczyć jakie : ) .♥

Zobaczcie , co ten sklep oferuje : 


Ta ostatnia bluzka jest śliczna , najbardziej mi się podoba ♥
A więc zachęcam Was do kupienia coś właśnie z tego sklepu : )
Jakościowo bardzo dobre produkty , 10/10 . ♥

Do następnej .  ♥

35 komentarzy:

  1. Kocham ten sklep. Ma niesamowite ciuchy. :). Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. nic nie mam z tego sklepu. słyszałam, że są tam ciuchy średniej jakości. choć nie powiem, niektóre rzeczy są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te sweterki w paski, wszystkie!

    Otagowałam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ubrania i biżuterię japan style, są piękne :)

    U mnie rozdanie, zapraszam :) http://weak-point.blogspot.com/2012/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. poproszę.. to wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to se kup !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  6. Jakie te rzeczy są piękne <3

    Również obserwuje. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczy są sliczne , ale sa marnej jakosci .
    plusy : bardzo tanie , sliczne i modne , łatwo dostepne
    minusy : okropna jakosc , dluga wysylka , i nie jest pewne ze przyjdzie dokladnie to co na zdj lub w opisie . ( wiem z doswiadczenia wlasnego ) :** pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku , też mi się tak wydawało , ale przeczytałam opinie na temat tego , i pisało , że każdy tak myśli , a jest to dobra firma .

      Usuń
  8. Lubie ciuchy tej firmy sa śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny sklep, coś mi się zdaje że pare rzeczy tam zamówię :) zapraszam do nas, nowy post http://posh-people.blogspot.com/2012/03/hej-hej-sonko-za-oknem-wiosna-coraz.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne są te rzeczy, ale powiem szczerze jakoś ich nie zawsze jest najlepsza.
    http://bandur-freestuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog;P
    Obserwujemy i liczymy na rewanż;D
    http://quickdance9883.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny blog!Ładne zdjęcia,ciekawe teksty!:D
      Zapraszam Cię do siebie:
      karmelkowelife.blogspot.com
      jeśli dodasz do obserwowanych na pewno odwdzięczę się tym samym.A przy okazji będzie mi bardzo miło:)

      Usuń
  12. Naprawde fajne!
    Obserwuje i zapraszam do tego samego! :*
    xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  13. CIEKAWEE RZECZY !!

    ZAPRASZAMY DO NAS NA OUTFIT :

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/03/oversize.html

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/03/oversize.html

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektórę rzeczy są śliczne.♥ -,-
    też obserwuję i zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne maja te ciuszki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rzeczy można tam znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful clothes in love with this lookbook great inspiration dear following you hope you follow me back kisses
    Dear, I am hosting GoodGoodschina giveaway currently, where you can win $80 worth of dresses and accessories ...Would mean a lot to me if you enter preppyfashionist.blogspot.com/2012/03/goodgoodschina-white-day-giveaway-on-my.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne rzeczy ^^ rzeczywiście, ostatnia bluza świetna ;D
    Ciekawy blog, chętnie poobserwuję :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje, miło mi :) Podobają mi się niektóre rzeczy :)
    Dodałam notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely sense of style and beautiful blog! Would you like to follow each other?
    I'd love to have you as my new fashion friend!

    OdpowiedzUsuń
  21. to prawda, mają bardzo ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3