niedziela, 25 marca 2012

, słoneczko , słoneczko ♥

Hej . ♥ mm . świetna pogoda , a jaka jest u Was ? U mnie weekend bardzo słoneczny , kocham to ♥. Dziś zarówno , także , nie będę marnować czasu i się spotkam z przyjaciółmi . Niedawno otrzymałam przesyłkę od firmy CARMEX <-- kliknij , aby przejść do strony .


ZALETY I WADY PRODUKTU:
+według mnie ma cudowny zapach,
+po nieestetycznych skórkach czy jakichkolwiek opryszczkach nie ma śladu,
+podręczne opakowanie,
+cena,
+SPF15,
+J A K O Ś Ć
a minusów no brak!

Zachęcam wam do polubienia Carmexu na facebook'u : KLIK : ) 

 
Dziś chcę Wam także pokazać świetne bransoletki,jakie oferuje nam Chicochica .♥


Jak dla mnie świetne,można sobie samemu wybrać grawer,wzór,obrazek itp♥
Chciałabym także polecić Wam Chicochica na facebook'u KLIK : >






+ takie ostanie zdjęcie z Magdą ♥ 

Biorę , także udział w konkursie By ilo 
Do wygrania świetna bransoletka , zapraszam na kuszące rozdanie



10 komentarzy:

  1. słodziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham
    czytać
    waszego
    bloga <3 :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. sława, pieniądze i wielka kariera Aniu ♥ ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. to Magda już nie prowadzi tego bloga ?
    Tylko Ania ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny blog. A najlepsze z tej notki są bransoletki.
    Zapraszam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie. Tu również. Dodaję się do obserwatorów. Będę tu wpadać, i liczę że ty do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. magda prowadzi jeszcze bloga ? : p

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog ;D ja także dołączam do obserwatorów ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3