środa, 21 marca 2012

, środa ♥

Hej . ♥ . Jak tam u Was , nie wiem jak Wy , ale ja dziś miałam wolne ♥ Myślałam, że trochę później wstanę,ale z moim bratem to niemożliwe . Dziś z Magdą i Klaudią byłam na rowerach nad Zalewem , było świetnie , z resztą jak zwykle to bywa w ich towarzystwie ♥. A na dziś zaplanowałam dwie rzeczy , Outfit i pokazanie Wam świetnej biżuterii ♥ .


 bluza : pull&bear
bluzka : Bershka 
spodnie : cubus
trampki : boti
naszyjnik : claire's

Chciałabym Wam pokazać strony z niesamowitą biżuterią :
BY ILO <--- Kliknij , aby przejść w stronę . Każda bransoletka jest unikatowa . Same wybieramy kolor sznureczka,grawer oraz koraliki , jak dla mnie świetne , najlepsze jest to , że każdy może sobie sam zaprojektować swoją własną bransoletkę♥ oto kilka przykładowych bransoletek : 

 Jak dla mnie świetne♥ . Chciałabym Wam polecić blog ten firmy : http://stylebyilo.blogspot.com/
Oraz do polubienia ich na facebook'u : http://www.facebook.com/byilo


                                                                                                                                          

                                                                                                       

27 komentarzy:

  1. cudne trampki!<3 obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny outfit!

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz świetne trampki! :)
    zapraszam na nowy post :*
    http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza i buty. Zakochałam się w nich <33 . Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne buty <3

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło nam, że bransoletki się podobają:) Zapraszam na bloga, nowy post ;)http://stylebyilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny outfit :) trampki przykuły moją uwagę. bransoletki bardzo ładne,aczkolwiek zapewne po kilku tygodniach przestałabym je nosić.
    obserwuję :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny koczek ;)
    Fajnie, że można samemu zadecydować o wyglądzie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza ! < 3
    równiez obserwuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają te bransoletki ;)
    Buty <333

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. czy Magda ma z tobą bloga, bo jakoś nic nie pisze.. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak :) , ale ona nic nie chce pisać , ja nic nie poradzę , miałam napisać już 1 tydz temu nie napisała, a przecież blog nie może być pusty ; )

      Usuń
  13. ładny outfit :) a te bransoletki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te bransoletki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty, naszyjnik i bluza ;) Bardzo podobają mi się takie bransoletki^^ Także obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3