niedziela, 4 marca 2012

, urodzinki , i takie tam .♥

Hej ♥ . W piąteczek byłam na 14 urodzinkach u Juli . ♥ . Było naprawdę świetnie , wspaniale się bawiłyśmy .
Tańczyliśmy do naprawdę beznadziejnych piosenek np .Bania u cygana .   O Ela , Ela

+ ZDJĘCIA : 


A sobotę spędziłam z książka , i nauką niemieckiego ; / .  wszystko na ostatni moment , muszę to koniecznie zmienić . ; c  . A zaraz biorę się za robienie albumu na historię , jest on na wtorek , a jeszcze nic kompletnie nie zrobiłam ; c . 


Dziś pogoda jest świetna , słońce świeci cudownie ♥  :


To tyle na dziś  , lecę robić album . ♥

29 komentarzy:

  1. wiosna,czas porzadkow i zmian ;) ja tez chcialabym zmienic kilka rzeczy,zobaczymy co z tego wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dzisiaj ładna pogoda. Zapraszam *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też ładna pogoda !
    ZAPRASZAM do siebie : - *

    OdpowiedzUsuń
  4. i mam nadzieje, ze pogoda juz taka pozostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie także ładna pogoda ^^
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak u większości u mnie słońce też daje się we znaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zawsze obowiązki szkolne zostawiam na ostatnią chwilę. Od 2 lat mówię sobie, że to zmienię, a jakoś zmian nie widać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę czytasz "Romeo i Julia" ja meczę "Makbeta" -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też dziś świeciło słoneczko. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio lekturę zaczęłam czytać dzień przed omawianiem :D
    nie lubię niemieckiego ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. U MNIE TEŻ SŁONECZKO;-)

    ZAPRASZAM DO MNIE:

    http://karolina-inspiracje.blogspot.com/
    http://karolina-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję Ci ślicznie:) zapraszam codziennie na nową dostawę słodkiej biżu;) w najbliższych dniach pojawi się też candy, w którym do wygrania będzie moja biżuteria:) pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemnie tu ;)
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A szalałyście , szalałyście .
    ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też obserwuje.
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny nagłówek, szkoda, że pomysł ściągnięty z bloga Klaudii . -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żal mi cie anonimeczku,widac ze To Klaudia
      nie ściagniety, widzisz tu cos takiego samego?
      no właśne.pozdro fajny blog klaudia;D:D:D
      a zwłaszcza te twoje zdjęcia nowe hahahahahah

      Usuń
    2. Po 1 . nie ściagnęłyśmy nagłówka , nie mam nic powiazanego , ani tej dziewczyny , ani napisu , moze tylko na dole nazwa bloga , ale nie wiem co w tym złego?

      Usuń
  17. Jeśli lubisz biżuterię to zachęcam do obserwowania mojego bloga i strony na facebooku:
    https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdjęcia :D widać że impreza udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. hej. :) zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że imprezka się udała ;) Ja będę mieć swoją w tą sobotę...
    Zapraszam do mnie i zachęcam do dołączenia do obserwatowrów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. oj tak... lekturka. Ja na szczęście byłam w teatrze i nie musiałam czytać tej beznadziejnej książki.! ; )

    zapraszam do mnie.! ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. czy magda jeszcze prowadzi bloga czy tylko ania ??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3