czwartek, 19 kwietnia 2012

, outfit ♥

Hej ♥ . Przepraszam za brak notek w tym tygodniu , ale mam strasznie dużo nauki , sprawdziany itp. Mam dość , ale nic nie poradzę . A więc dziś tak na szybko , pokaże Wam ostatni outfit , jak widać nic specjalnego :


koszula -cropp
spodenki - reserved
torba - ?
naszyjnik - claire's
bransoletki - http://www.chicochica.pl/ 

+ zostawiam Wam słodkie zdjęcie pewnej Oli , z którą kocham czatować : ♥ 


To tyle na dzisiaj ja idę pouczyć się chemii,do następnej♥ 

16 komentarzy:

  1. świetna sowa!
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sowa bardzo fajna!:) zapraszam na nowy wpis:) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie:D
    te zdjęcia z czatu super^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie w tym wyrzłaś ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakaś ślicznaś
    śliczny uśmiech aniuu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że wszyscy ostatnio nosimy sowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog.:)
    Bardzo podoba mi się sówka! <3

    Obserwuje.!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny outfit;) oczywicie rowniez dolaczam do obserwatorow ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog !

    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sowa :) też dziś miałam na szyi, ale mniejszą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3