piątek, 6 kwietnia 2012

, prezent ♥

Hej . ♥ Jak obiecałam dziś o prezencie , oraz nasze zdjęcia z dnia wczorajszego ♥ . Wczoraj byłyśmy z Magdą na drobnych zakupach  , na mieście itp . A oto zdjęcia , naszego skromnego jak widać outfitu : 


kurtka- cubus 
spodnie - pull&bear
komin - KappAhl
kalosze - ? 
torba - diverse


kurtka - takko fashion
spodnie - ? 
bluzka - gap
trampki - converse 

I jak obiecałam prezent od firmy Chico Chica wspaniałe bransoletki , jedną na rzemyczku z grawerem w sercu , a druga z moim imieniem   ♥  . 

  
Jak dla mnie są śliczne , skromny dodatek na pewno będzie pasował do niejednej stylizacji. Najlepsze jest to , że samemu można sobie prawie wszystko wybrać , rzemyk , kolor rzemyku , grawer , nawet kolor graweru . Koraliki - kolorowe, czarne itp . Bardzo mi się podobają , zachęcam Was do ich kupienia , oraz zajrzenia na ich stronę KLIK .  ♥

19 komentarzy:

  1. Piękne bransoletki !
    CO zrobiłaś, że je dostałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne bransoletki!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne bransoletki i outfit^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna bluzka w drugim zestawie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny prezent zazdroszczę , taka biżuteria najbardziej mi odpowiada , rzemyk i coś złotego lub srebrnego delikatne i modne zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dajecie outfit to moze wieksze zdj zeby mozna przyjzec waszym rzeczom bardziej ;) mam wrazenie ze uciekacie od pokazania jak najwiecej waszego wizerunku ;d ;> hmm ... nylyscie na zakupach , pokazecie co kupilyscie ? ;)) pozderek swiderek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale zdjęcia mają słabą jakość gdy są większe . ; )

      Usuń
  7. Śliczne bransoletki.

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te bransoletki, ile mniej więcej kosztują? Fajny blog- obserwuję c;

    OdpowiedzUsuń
  9. madzia jest śliczna ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie obydwie,choc ania lepsza

      Usuń
  10. po 1 to nie conversy, po 2 nie maja znaczka po 3 sa nie orginalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 1 to Conversy bo chodze z Magdą do szkoły i to Conversy . Po 2 mają znaczek tylko nie widać . A po 3 są orginalne bo mi Magda mówiła , .
      Julia M . Magda wie kto . ; ))) .

      Usuń
    2. są to conversy , twoje wszystkie 3 stwierdzenia są błędne link do notki :
      http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/2012/02/swieto-zakochanych-ja-nie-potrzebuje.html

      Usuń

Dziękuję za komentarz <3