środa, 4 kwietnia 2012

,włosy ♥

Hej ♥ . Dziś miałam lekcje po 30 min,więc wcześnie skończyłam,wyszłam na dwór z Olą, jak zawsze było świetnie ♥ .  W najbliższym czasie zamierzam sobie , lekko przefarbować końcówki , ciekawe jak to wyjdzie na moim kolorze włosów . A teraz zostawiam Wam kilka inspiracji ♥  :




Bardzo mi się podobają,śliczne ♥ . Chciałabym mieć takie piękne ,długie włosy ♥ Świetne są tę kolorowe końcówki ♥ . 
Ps. Dostałam prezent od firmy Chico chica ,który pokaże w następnej notce ♥
Dziękuję za 175 obserwatorów,jest to dla mnie bardzo duża ilość, jesteście kochani ♥


24 komentarze:

  1. śliczne są♥
    nie narzekaj,ty też masz śliczne włoski:>

    OdpowiedzUsuń
  2. fryzurka tzrecia i przedostatnia boskie! Trzecią jeszcze sobie zrobię, bo czesto kręcę włosy i mam urocze kokardki w domu, ale ta przedostatnia jest ponad moje możliwości:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włosy niestety niestety z niewiadomych powodów nie chcą się kręcić ; C

      Usuń
  3. śliczne są wszystkie :)
    bardzo fajny pomysł na zafarbowanie sobie właśnie końcówek na jakiś kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym chciała mieć takie długie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, ja marzę o takich długich włosach <3
    Też bym chciała przefarbować sobie końcówki. Może mi się uda we wakacje ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedys sobie pisakami malowalysmy tak wlosy hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne są te włoski długie i kręcone, zawsze o takich marzyłam lecz obdarowano mnie prostym "sianem" wiec moge tylko pomarzyć i męczyć się z lokówką.
    też miałam kiedyś rozjaśnione końcówki, jedno pasmo wyszło mi strasznie blond i musiałam je pofarbować, lecz gdy już się chciałam pozbywać ciemnego koloru na włosach i myłam je head&shoulders (który ściąga jako tako kolor) dopiero wtedy strasznie było je widać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne włosy! :)

    Mam takie pytanie... Chciałabyś może wziąć udział w moim nowym konkursie? :) Jest bardzo łatwy! Było by mi na prawdę, ale to na prawdę prze, prze mile! ♥

    Link do konkursu:
    http://ja-emila.blogspot.com/2012/04/wiosenne-demotywatory-konkurs.html

    Z góry dziękuję i cieplutko pozdrawiam! =**

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym chciała mieć długie włosy, lecz i tak żadnej z tych fryzur nie udałoby się zrobić na moich włosach.

    Wesołych świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ombre hair jest cudowne ! chciałabym mieć takie ,że końcówki byłyby niebieskie lub czerwone :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a na jaki kolor chcesz pofarbować? ja dziś będę farbowała włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej końcówki to może czerwień,niebieski :)

      Usuń
  12. da się zauważyć, że dużo dziewczyn kombinuje z włosami w ten sposób ;)
    przyznam, że fajnie to wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiesz jak mi się marzy ombre. : ((

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3