czwartek, 24 maja 2012

# 63 ♥ H&M summer collection .

Hej misiaczki ♥ W sobotę byłam na ognisku,porobiłam trochę zdjęć a teraz czekam,aż Martyna mi je wyśle. Ogólnie było fajnie,nawet bardzo♥, a więc za jakieś 2 tygodnie powtórka.Dziś postanowiłam,że napiszę,zaraz wychodzę na dwór,a więc tak szybko.Już 63 raz piszę dla Was,dziękuję ♥ .

A dzisiejszym tematem posta jest :H&M summer collection ,więc zostawiam Was z zdjęciami :


Kocham wszystkie odcienie błękitu♥


+ zostawiam moje ostatnie zdjęcie : 


A teraz już zmykam ♥ Do następnej : ) 

A i dziękuję za 233 obserwatorów i za liczne jak dla mnie komentarze ♥ .


                                                                                                                                           Ann  ♥

23 komentarze:

  1. Fajne te stroje
    zapraszam do mnie karwasia116.blogspot.com liczę na komentarz

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the blog - so maybe we can follow each others blog!? ;)

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe inspiracje ;) Śliczna ta granatowa sukienka ;) Podoba mi się . ♥ Pozdrawiam i zapraszam do mnie + obs.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne inspiracje ;)
    Zapraszam do mnie : 3 - http://my-life-myself-xo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny blog i ty też jesteś piękna ; ). a już jest dobrze z olą??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ :) nie, nie jest dobrze : )

      Usuń
    2. to walcz o nią, i pokaż , że ci na niej zależy.. bo naprawdę warto jest walczyć o to co ci nie daje zapomnieć....a wiem jakie to jest ważne na swoim przykładzie. ;c kiedyś straciłam przyjaciółkę, z którą łączyła mnie wielka przyjaźń i teraz żałuję , że wogóle to zrobiłam. dlatego ci to mówie bo nie chce żebyś miała to samo co ja miałam . nie poddawaj się :).

      Usuń
    3. sądzę ,że już nie ma po co . a po za tym ona ma inne przyjaciółki i towarzystwo,a ja nareszcie nie jestem zazdrosna, i rozumiem co to znaczy prawdziwa przyjazn :)

      Usuń
  6. no piękne kolorki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stroje. :) Obserwuję i liczę na to samo. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciuszki są zarąbiste <3. Obserwuję ;D :* i komentuję, tak jak prosiłaś:D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za miły komentarz:)
    ja też obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  11. kolekcja jest świetna ;)
    oby tak dalej z blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz ;*
    Również obserwuję ;)
    Świetny blog i mega nagłówek *.*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta granatowa sukienka ♥ Już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też uwielbiam ten kolorek :D Świetny blog ;) bede wpadać częsciej

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blogg ;]
    Będę wpadać ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektore rzeczy bardzo mi się podobają np. ta granatowa sukienka! Jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę, że teraz w modzie moje ulubione kolorki :) świetnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3