piątek, 18 maja 2012

, Rączki w górę ♥

No hej ♥. Znowu długa przerwa zagościła na blogu ,ale cóż mnóstwo sprawdzianów,poprawek.A tak najogólniej jakoś wszystko się psuję,nie układa.Najgorzej jest z Olą , ale to zostawię bez komentarza.Dziś w szkole był Mam talent i występowała w nim nasza kochana Agunia ♥ (rączki w górę)Niestety nie wygrała .Na poprawę humoru zostałam oblana wodą zawsze spoko .
W ankiecie najwięcej głosów aż 92 było na to , aby dodawać więcej zdjęć , a więc postaram się dodawać zdjęcia coraz częściej ♥ Więc dziś jakieś stare znalezione zdjęcia.


bokserka-H&M
sweter - stradivarius
naszyjnik-claire's


Dziękuję za komentarze,nowych obserwatorów jest mi bardzo miło ♥ 
I mam nadzieję,że będzie Was coraz więcej,bez Was ten blog by nie istniał♥


 + na koniec piosenkę , która dziś była na konkursie i bardzo mi się spodobała♥  : 


 

32 komentarze:

  1. świetne zdjęcia ; D
    zapraszam ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się przedostatnie zdjęcie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze koelzance sie nie udalo w Mam Talent szkolnym. Ale moze innym razem? :) Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu Magda z tobą nie prowadzi bloga . ? i Klaudia też . ? powiedz ,błagam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia miała swojego bloga , ale usunęła : ) i nie chciała , a Magdzie się nie chce dodawać notek i to bez sensu :)

      Usuń
  5. wiele się tu zmieniło tło nagłówek,świetnie jest.!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglad bloga swietny :)
    Zdjecia super :]
    Obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog i przepiękne zdjęcia. ;) a z olą to może jeszcze się wszystko jakoś ułoży ;) nie martw się będzie dobrze ;) .

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto ci robi takie super fotki? Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pytanie. ola bloga juz nie prowadzi ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka Ola ? : ) żadna Ola nie prowadziła , nie prowadzi , ani nie będzie prowadziła tego bloga ;)

      Usuń
  10. swietne zdjęcia : ] + Obserwujemy nawzajem ? jeśli dodasz się do obserwatorów mojego bloga : http://my-life-1214.blogspot.com/ na pewno się odwdzięczę : ]

    Z góry dzięki ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i blog :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za dodanie się u mnie do obserwatorów i za komentarz ;*
    zawsze odwdzięczam się tym samym komentarz za komentarz i obserwowanie za obserwowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog, będę częściej tu zaglądać ;)

    + zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jejeje <3 świetny blog:3 + ładna jesteś :)
    zaobserwowałam i zapraszam do mnie <3 kookeshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog! bardzo klimatyczny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za komentarz i obserwację zostawioną u mnie ;*
    odwdzięczam się tym samym ; >
    ZAWSZE ; 3
    jestem z tych osób, co na serio czytają inne blogi, możesz na mnie liczyć ;)
    zapraszam do mnie ponownie ; u-must-stay-strong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog !
    + Obserwuje i licze na to samo u mnie : http://roo-ooksa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. o fajne zdjęcia i masz też fajnego bloga : PP

    +zapraszam : http://moniask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. DZiękuję że zaobserwowałaś mojego blga:)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super masz bloga naprawdę :)! dodaje do obserwowanych i licze na to samoo :)):*

    OdpowiedzUsuń
  21. krótko - super foty, świetna notka ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam ;)
    Fajny blog ;)
    Zapraszam do siebie ;)
    http://zycioweteksty.blogspot.com/
    Pozdrawiam i oby więcej postów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3