piątek, 4 maja 2012

, trololo ♥

Hej ♥ . Jak wam mija weekend majowy ? U mnie bardzo fajnie ♥ Pogoda była świetna , aż do dwóch ostatnich dni . 2 razy pod rząd wróciłam cała mokra , a to zasługa mojej kochanej Oli i jej świetnych pomysłów, ale wybaczam jej to , na nią nie da się obrażać . ♥ Pogoda dziś niezbyt urzekająca , ponuro deszczowo, ale to nie przeszkodziło nam w niczym , świetnie się razem bawiłyśmy . Dziś nocuje u mnie moja siostra cioteczna Magda ♥ Więc pewnie jak zwykle obejrzymy po raz kolejny setkę filmów romantycznych ♥
A dziś chcę Wam pokazać moje stare , ale za to bezcenne zdjęcia  (w oryginale) : 


                Oraz zdjęcie "słonecznej" pogody

parę godzin później :

+  S Ł O D Z I A K I ♥

Do następnej , słonecznego weekendu wam życzę ♥

26 komentarzy:

  1. słodkie zdjęcia ^^
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Slodka mała! : ) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale laleczka fajan bylas :D ja mialam sesje zdjeciową do castingu w wieku 12 lat, musze sobie obejrzec bo dawno nie ogladalam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweet!!!
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś przesłodka ! śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś ten słoneczny weekend nie chcę przyjść ;(

    Słodkie te zdjęcia :):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, śliczne modelki z Was, słodki blog :) z chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki , i pewnie że mam ochotę . < : obserwuję : >
    ZAPRASZAM lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jakie słodkie zdjęcia ; ]
    Tzn te Twoje, a nie pogody ;d
    Zapraszam - http://koloryzyciax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie Fotki ;3
    Obserwujemy i Liczymy na To Samo U Nas *_*
    www.modowostylowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oo ślliczne zdjęcia :P
    pewnie ,obserwuje <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=B-QCabQS6r8

      Świetny blog ♥
      Obserwuje..
      obczaj filmik ^^

      Usuń
  12. Och jakie słodkie zdjęcia ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog :* obserwuję , i myślę , że będę wpadać tu częściej :D
    zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie tak samo za oknem ;)
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. słodka byłaś ;-D a jakie fajne pozy....bez konkurencyjne ;-D dodam do obserwowanych zapraszam na mój blog http://life-and-vicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mała modelka. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka byłaś urocza :) ^.^
    dodaję również :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale słodko;D
    Zapraszam do mnie;*
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. słodkie zdjęcia ;)
    Dzięki za miły komentarz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3