wtorek, 12 czerwca 2012

# 66 ♥ EURO 2012

Hejhej ♥ Oglądaliście mecze ? A zwłaszcza ten piątkowy ? Pomimo remisu,dziś znowu kibicujemy naszym ♥ Jak spędzacie zmagania piłkarzy ? Z przyjaciółmi czy może z rodziną,czy zupełnie inaczej ?
W piątek z dziewczynami jeżdżąc na rowerach,bez oglądania meczu,wiedziałyśmy jaki jest wynik po przez hasła kibiców ♥ A tak poza tym,który zawodnik się wam podoba ? Nam oczywiście Szczęsny ♥.♥
Jaki obstawiacie wynik dzisiejszego meczu ? Ja jak na razie nie mam pojęcia. A teraz zostawiam Was ze zdjęciami ♥


omomom co za słodziak ♥ .♥ Oby dziś Polska wygrała ♥ Polskapolskapolskapolskapolska♥

Ann♥

11 komentarzy:

  1. Mecze? Ja oglądam wszystkie! :D

    Ach *-* Ci piłkarze, to są za przystojni xD
    Aż na meczu o niczym innym nie myślę, tylko o ich wyglądzie xD Aaa na nieszczęście w każdej drużynie musi być przynajmniej jedno ciacho <3 xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie oglądałam
    Szczęsny <333

    OdpowiedzUsuń
  3. narazie oglądałam tylko polska - grecja, bo brak mi czasu :P a piłkarz oczywiście mój mąż Piszczek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam 3 mecze ;PP Czekam na Polska-Rosja .. już się boje o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam ani jednego meczu;p

    OdpowiedzUsuń
  6. EURO, EURO, EURO.... to słowo mi się już uszami wylewa! ^^ pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  7. SZCZĘSNY ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśniaczek *.* / No niestety nie udało się -,- / J

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3