sobota, 16 czerwca 2012

# 67 ♥ , 14 dni = wakacje ,ognisko ♥

Hej♥. Tak jak wcześniej obiecywałam,dodam notkę z ogniska ♥ Nareszcie mam zdjęcia od Martyny ♥.
Jak już fajnie,że tylko 2 tygodnie i WAKACJE  Ostatnie poprawki,i luzik.Jeszcze ta świetna dzisiejsza pogoda ♥ Na reszcie powraca słońce i wysokie temperatury ♥A weekend znowu jak zwykle spędziłam z przyjaciółkami ♥ A teraz zostawiam Was ze zdjęciami :


spodnie-targ
bokserka-h&m
bluzka-kappAhl
torebka-sklep w poblizu
okulary-allegro.pl
naszyjnik babeczka -kawaii-toast.blogspot.com/

Wiem,wiem moje miny na zdjęciach ^^ , ale niestety wszystkie były takie .

                                                                                 
Szkoda tylko,że mecz przegrany ; c 
                                                                                                                                 Ania


18 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie
    wyglądasz obserwujesz mojego bloga
    jeśli nie to zapraszam bo będzie konkurs jak będzie 55 obserwatorów
    karwasia116.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna bluzka ♥ , Masz bardzo ladne włosy ; ) . Pozdrawiam Jui
    Zapraszam : http://juistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czyżby farbowane końcówki ?
    śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia. też chcę ognisko. *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie szkoda meczu, no ale stało się.
    A na ognistko też chętnie bym poszła, na szczęście pogoda coraz lepsza, więc zacznie się sezon grillowy na dobre:D

    Zapraszam Cię przy okazji serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu:) Będzie mi bardzo miło, jak zostaniesz na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik fajniutki, chociaż słabo go widać. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog i zdjęcia!
    Zapraszam do mnie, kilka nowych zdjęć :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wspominajmy o meczu...
    Ładny zestaw! ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka <33
    Ślicznie wychodzisz na zdjęciach ♥
    Świetny BLOG ^_^
    wpadnij do mnie *_*
    www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :) Podoba mi się zestaw :)
    ____
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prze boska bokserka i świetnej jakości zdj .

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia
    A te lody i mrożone jogurty na dole przegenialne! Aż się chce jeść

    http://wkinieinafotelu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3