niedziela, 24 czerwca 2012

# 68 ♥ zakupy,dzień ojca .

Hej ♥ Jak weekend ? Ja weekend spędziłam bardzo fajnie,byłam na ognisku u Magdy na działce ♥ Było na prawdę świetnie,oprócz paru drobnostek ♥ Czekam na zdjęcia od Oliwki,oraz od Martyny ♥ A dziś byłam w galerii,nic konkretnego nie kupiłam.Sukienka i bransoletka w kolorze błękitnym ( choć na zdjęciach kolor jest inny niż w rzeczywistości )


sukienka-cropp                bransoletka-cropp

   A jak wczoraj spędziłyście dzień ojca ? Co kupiłyście Waszym tatom ? ♥ Ja kupiłam tacie kubek i  podstawkę pod kubek w empiku.♥ Na szczęście prezent się mu spodobał ♥


 I jak Wam się podobają zakupy oraz prezent ?  ♥ 




 W tym tygodniu muszę kupić coś stosownego na zakończenie roku ♥ To tyle na dziś do następnej♥ 
Ania♥
 

27 komentarzy:

  1. fajne zakupy:)tata musiał być zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna bransoletka i sukienka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kiecka a prezent bardzo pomysłowy ;)
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebista ♥ z ♥ ciebie ♥ laska ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna sukienka,bransoletka♥
    ; * śliczna jesteś :)
    gdzie kupiłaś tą kurtkę(koszulę) ?♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wiem co to jest , nie wiem gdzie kupiłam bo znalazłam to wczoraj w szafie : )

      Usuń
  6. Świetna sukienka.
    Ale najbardziej podoba mi się bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jasne jasne ze obserwuje - fajna branzoletka - bardzo mi sie spodobala :) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za komentarz :)
    Obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  9. wypatrzyłąm że masz świetną bransoletkę, lubię takie drobiazgi ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. widze ze zakupy udane :-) obserwuje rowniez

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj doskonałe pozycje z dobrymi obrazami,
    posiada wspaniałą przestrzeń, jeśli lubisz poezję zapraszam Cię do mojego miejsca z wierszami pełnymi emocji, miłego dnia.
    pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też właśnie widziałam tą sukienkę w croppie :D
    Ale jakoś ona do mnie nie przemawiała.

    Zapraszam do mnie

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super szorty :) Chętnie poobserwuję:) i dzięki za wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo, bransoletka i sukienka podbily moje serce :) a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się! jakim aparatem robisz zdjęcia?
    również obserwuję :)
    www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakupy udane :) Świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna zakupy
    obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy prezent ;) chyba każdemu tacie by się spodobał ;))

    dziękuję za odwiedziny, również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bransoletka piękna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna ta bransoletka <3
    Świetny prezent ;D Pzdr ; *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3