niedziela, 1 lipca 2012

# 69 ♥ Holiday .

Hej misaki ♥ Nareszcie wakacje,po wielu miesiącach męczącej nauki ♥ A jak świadectwa z czerwonym paskiem czy raczej nie? Jakie średnie ? ♥ U mnie nawet dobrze,a jak dla mnie nawet bardzo ♥ Również się chciałam z Wami tak jakby pożegnać,bo jutro wyjeżdżam i przez 2 tygodnie mnie nie będzie.A po powrocie 2 dni i znowu wyjeżdżam nad morze ♥ O wiele bardziej wolałabym być tu z przyjaciółmi i naprawić to co zepsułam,ale się nie da . A u Was jak z planami wakacyjnymi ? ♥


To tyle na dziś,życzę Wam szalonych i niezapomnianych wakacji ♥
                     Ania ♥

12 komentarzy:

  1. dodałabys swoje zdj. a nie jak zwykle jakis lasek z góógl . non stop jedno i to samo w tych notkach . no ile mozna !?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro cos sie nie podoba to nie musisz czytac tego bloga ; ) z reszta ja bloga pisze tak jak misie podoba,i z checia czytam komentarze na temat bloga pozytywne jak i za rowno negatywne. I teraz staram sie czesto dodawac swoje zdjecia,ale w tym momencie nie mam . ; )

      Usuń
  2. Piękne inspiracje! Moje wakacje będą pracowite ale i "zabawowe" ;D buziaki, w wolnej chwili zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje! <3

    _____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspor.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z paskiem nie ma , ale nie jest źle . ; D
    oo nad morze jedziesz ? ja mieszkam nad morzem i po prostu kocham spędzać tam dni . W wakacjach to prawie co tydzień wybieram się nad morze <3

    Pozdrawiaam i życzę świetnie spędzonych wakacji .♥

    OdpowiedzUsuń
  5. z paskiem świadectwa nie ma...
    udanego wyjazdu;D
    fajne inspiracje^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ania wszystko sie da ;c i to moja wina a nie tw i nie mozesz siebie o to obwiniac .;c tylko mnie ;cc bo to ja zawiniłam .;cc przepraszam ;cc

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego wyjazdu :)
    Pasek jest *.*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje :D
    Udanego wyjazdu :3

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jadę w piątek do Łodzi na festiwal Targowa, potem 25 lipca do Pragi ze znajomymi, potem woodstock, a później 6-21 sierpnia Bałkany <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie przesliczne inspiracje - zamek z piasku!!!!!!!!!!!!przepiekny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3