niedziela, 15 lipca 2012

# 71 ♥ wróciłam. Zarzęcin 1 . ♥

Hej ♥ Parę godzin temu wróciłam z oazy . Na początku bardzo nie chciałam tam jechać,lecz ostatecznie jestem z tego zadowolona,było świetnie ♥ Szkoda,że nie trwało to dłużej,zapoznałam wiele fajnych osób.Jak wspominałam wyjechałam na 1 ° OND ♥ Zarzęcin jest to zwykła wieś,ale ma coś w sobie uroczego,chętnie bym tam wróciła. Nie da się opisać tego co tam przeżyłam. ♥ W Radomiu jestem zaledwie 3 godziny a już tęsknię ;c , ale cóż nie mogłam zostać,ponieważ jadę nad morze za 3 dni ♥ A dziś chciałabym Wam pokazać takie fotki,które zrobiłam.Jak będę miała ich więcej,to na pewno je pokaże.










No to tyle,ja lecę na dworek ♥ A wy jak spędzacie wakacje ?

Ania ♥

7 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, bardzo ładny piesek:) widać, że się dobrze bawiliście:)
    ojoj, udanego wyjazdu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia :) no i ładna ta wieś *,* tak to jest,najpierw nie chce się jechać,a potem aż żal wracać ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne te zdjecia ... woda..piasek....piekna pogoda....mmmmmm....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne :D
    Zapraszam do mnie;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3