niedziela, 29 lipca 2012

# 73 Step Up 4 Revolution ♥

Hej ♥ .  Dziś byłam z dziewczynami w kinie na Step Up 4 Revolution ♥ . Film świetny,cudowny,bardzo nam się podobał .A tuż po filmie stało się coś bardzo śmiesznego,może dla niektórych strasznego,wtajemniczeni wiedzą o co chodzi ♥


Pochodzą z Miami na Florydzie. Tańczą na ulicy, w galeriach sztuki i centrach handlowych. Nie ma dla nich rzeczy niemożliwych a każda, nawet najdziwniejsza lokalizacja może stać się parkietem. Nazywają się „The Mob”. Grupie przewodzi niejaki Sean. Pewnego dnia chłopak spotyka piękną nieznajomą o imieniu Emily. Dziewczyna przyjechała do Miami aby zostać profesjonalną tancerką. Teraz będzie miała okazję uczestniczyć w czymś więcej niż tylko w zawodach tanecznych - dzielnica członków „The Mob” zagrożona jest wyburzeniem. Jeżeli tancerze nie zaczną działać, to ich rodzinne strony już nigdy nie będą takie jak dawniej. To nie jest tylko rewolucja w tańcu – to taniec stanie się rewolucją! O marzenia warto walczyć za wszelką cenę.

„Step Up 4 Revolution


 


Film prześwietny,bardzo nam sie podobał,z chęcią obejrzałabym go jeszcze raz  ♥ I dziękuję Klaudii , Wiktorii i Klaudii za szalony dzień ♥


Aniaa ♥

13 komentarzy:

  1. filmu jeszcze nie oglądałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zatrzymałam na dwójce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrze sobie tę część, poprzednie mi sie podobaly ;d Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie już nie ciągnie do tej serii :) Step Up 2 mi się podobało, ale widzę, że zaczyna się z tego robić "telenowela" :P

    Pozdrawiam! Berciuch :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szczerze mówiąc obejrzałam tylko 1 część tego filmu i nie mam ochoty oglądać kolejnych :) Jest jak każdy inny o tańcu, nic orginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę go zobaczyć ;) uwielbiam takie filmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oglądałam, ale z chęcia go zobaczę

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie się wybieram w piątek do kina, może pojadę na to. :)
    Też mam taki telefon co ma Ania.
    Zapraszam do mnie, pozdrawiam. Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. oo muszę to obejrzeć ; D
    Pozdrowienia ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. Film świetny, po pierwsze genialny taniec, po drugie niesamowity główny aktor *.*

    +zapraszam do mnie, całkiem nowy początek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie muszę too obejrzeć :D
    Ładne zdjęcie na końcu :D

    +zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3