środa, 8 sierpnia 2012

# 74 ♥ nic takiego .

Hej misiaki ! ♥
Dopiero wstałam fakt,że Wiktoria dziś wylatuje totalnie mnie dobija.Tyle dni,dziękuję za to,że byłaś z nami,a teraz czekamy do grudnia kochanie ♥ Przepraszam za nieobecność na blogu,ale nie mogłam znaleźć czasu na napisanie notki,ponieważ Wiktoria dziś wyjeżdża i chciałam z nią spędzić te ostatnie dni ♥A dziś postanowiłam napisać notkę,póki jeszcze jest dość wcześnie.Pokażę Wam zdjęcia z środy.Byłam z dziewczynami nad zalewem,i jakieś tam zdjęcia robiłyśmy.


+ co myślicie o aparatach na zęby ? hit czy kit ?

Dziękuję misiaczki,za kolejny dzień spędzony z wami ♥ A teraz lecę się ogarnąć .

10 komentarzy:

  1. Ładnie macie nad tym zalewem:) a z Wiktorią na pewno jeszcze się spotkacie:)
    aparat? hm, mam na dole, miałam na górze, ale nie ze względu na modę, tylko miałam krzywe zęby. Myślę, że jednak hit. Co prawda niezbyt wygodne, natomiast koryguje i ładnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia
    aparat sama nie wiem
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :D kłoss <3 a aparat ? sama nie wiem ... chciałabym go mieć ze względu na moją wadę zgryzu a nie na mode ...

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdj:) i fryzurka:)
    moim zdaniem tak jak wyżej aparat jest do leczenia a nie żeby modnie wyglądać. kiedy nosiłam aparat moja zazdrosna koleżanka która musiała mieć wszystko takie jak ja pytała się jak skrzywić zęby kiedy miała prościutkie i ładne . dla mnie to trochę chore. Ale niektórym aparat nawet pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczniee zdj aniu ♥ ja uwazam ze apart na zeby to hit ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. aparat - hit :D

    super blog, dzieki za kom i zaobserwowanie u mnie

    zapraszam częściej

    mylifeisfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również obserwuję :D
    aparat na zębach to wcale nie KIT, jest pożyteczny i nie zawsze musi głupio wyglądać ;)

    www.TAARTELETTE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3