piątek, 10 sierpnia 2012

# 75. ♥ a bywa tak i tak .

Hej kociaki ! ♥
Właśnie wróciłam z dworu,byłam z Magdą,brr bardzo zimno,kiedy wrócą upały, kiedy wróci słońce? Zdecydowanie wolę upały niż takie dni deszczowe i ponure jak dziś . Uwielbiam takie dni spędzone z nią śmiejemy się i dobrze bawimy ♥ Na początku oglądałyśmy film,potem pojechałyśmy na drobne zakupy,a resztę dnia spędziłyśmy jak już wcześniej napisałam na dworze.Eh,ale przypomniała mi się inna osoba,z którą wiele mnie wiązało..Dziś pokażę Wam zdjęcia,które robiłam może z 3 tygodnie temu.


A w co byłam ubrana? bluzka - house|spodenki - H&M|okulary-cropp|bransoletki-kama,chico chica

Wiktorii wtedy z nami nie było,była z siostrą na zakupach.Wiktoria tęsknimy za Tobą,kochamy Cię ! ♥

+ piosenka,którą uwielbiamy ♥♥♥♥♥

haahahahahah misiaczki wiedzą o co chodzi ♥

jeśli ktoś przywiązał się już do Ciebie, ciężko mu będzie tak po prostu odstąpić i dać sobie spokój. jeśli zniknie z Twojego życia, wiedz że nie był Ciebie wart.
 nie wiem czemu,ale ten opis dał mi dziś dużo do myślenia,wiele rzeczy tracimy,nie zwracamy uwagi na to co do dziś mogło trwać ; c

Lubicie takie notki,czy wolicie takie jak przedtem?
 
 

10 komentarzy:

  1. jesteś śliczna,jeśli kogoś straciłaś to ta osoba na ciebie nie zasługiwała,bo jesteś śliczną i megaa sympatyczną dziewczyną *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jasne wolimy takie notki! a tak może jakies filmiki z dnia albo coś?????XD

      Usuń
  2. Alee słodziaszne zdjęcia, takie.. przyjacielskie :D
    obserwuję i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda nas nie dopieszcza;( Ja też wolę upały niż deszczowe dni;(
    Świetne zdjęcia;*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne fotki, ładne miałyście bluzeczki <3

    zapraszam

    mylifeisfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne klimatyczne fotki - podobaja mi sie:))))))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3