środa, 22 sierpnia 2012

# 77 ♥ Jedna sekunda zmieniła milion następnych.

Cześć kociaki ! ♥
Kolejny już wieczór zamulam się z Magdą przed filmami.Głównie to romansidła,uwielbiam takie filmy ! ♥ Pomimo tego,że potem ogarnia mnie jakiś smutek.A wy wierzycie w miłość , taką prawdziwą ? ♥
Wiktoria uważa,że taka miłość nie istnieje,a ja sama nie wiem. Na filmach jest to piękne,rzeczywistość zupełnie inna.Ehh,ale pomimo tego kocham takie filmy ! ♥ Niektóre filmy mogłabym oglądać tysiąc razy,choć czasami wole książki.Mistrzowską książka okazała się " Jedz,módl się,kochaj" przeuwielbiam ♥
 Ps.I love you,Pamiętnik,Wciąż ją kocham,Szkoła uczuć,I że cię nie opuszczę,Trzy metry nad niebem.
 Zdecydowanie najlepsze filmy jakie obejrzałam ♥






 Czasami kłamię kiedy pytasz czy jest dobrze.

.
Witaj kochanie,tylko się nie wkurz na mnie Piękne masz teraz włoski ♥

Idę oglądać kolejny film,adijos ♥
 

6 komentarzy:

  1. Te filmy, które wymieniłaś też mi się strasznie podobają! ♥ uwielbiam je ;-)

    http://taartelette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. co za piękne zdjęcia <3 muszę sobie takie kiedyś zrobić! ;D a dziewczyna z ostatniego jest strasznie do mojej polonistki podobna xd a co do filmów no too, hm UWIELBIAM ROMANSE i te na ekranie i te w papierze, i myślę, ze warto wieżyc w prawdziwa miłość, mnie się ona przytrafiła. Nie mam jakiegoś ulubionego filmu niestety. ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam te filmy-piękne<33
    a zdjęcia super^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam wierzę w prawdziwą miłość. Sama takowej doświadczam. Kocham i jestem kochana :)

    zapraszam, nowa notka
    mylifeisfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia! <3 miłość jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wierze , ale to jeszcze zależy jaki wiek ; )
    Lubie te zdjęcia < 3 :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3