piątek, 31 sierpnia 2012

# 79 ♥ Zanim mnie poznasz pomylisz się wiele razy ..

Cześć misiaczki ! ♥
Brakuję mi paru osób, a najbardziej jednej tej , która kiedyś była najważniejszą, dziś widoczniej się to już nie liczy... Tęsknie za nią . Wiele bym dała , żeby było jak wcześniej ..Oglądając zdjęcia znalazłam bardzo stare fotki,które robiła mi Martinez ♥ Z Bożego Ciała są chyba te zdjęcia : o Również chciałam Wam podziękować za komentarze i 260 obserwatorów ♥ Dziękuję jesteście wspaniali ! ♥ Nie przedłużając pokażę Wam zdjęcia outfitu,dziękuję Gondzi ♥♥♥


okulary-allegro | naszyjnik-kawaii toast | koszula/spodnie - jakiś targ | marynarka - terranova | bransoletka,której nie widać - chicochica



Dziękuję Wam bardzo ! ♥ Mam nadzieję,że będzie Was więcej i więcej oraz , że wzrosną statystyki i komentarze ♥





poznaliśmy się przypadkiem, teraz nie mogę bez Ciebie żyć.


I mam do Was pytanie czy chcielibyście notkę o zeszytach i innych pierdołach , które kupiłam do szkoły ( piszcie w komentarzach ) ? 

__________________________________________________________________________________

 Jeśli macie jakieś pytania,uwagi to przypominam Wam gdzie można je zadać/pisać :
  http://ask.fm/aniaxx
  e-mail : aniawoj1998@onet.pl

18 komentarzy:

  1. fajny strój^^
    zrób taką notkę:3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ;-)
    mam tak samo :< (chodzi o osobę, której brakuje , przyjaciółki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm. mi też chodziło o przyjaciółkę : <

      Usuń
  3. Hej, dziękuję za komentarz! Zapraszam częściej na bloga! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny outfit :) Fajne masz spodnie.

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądasz :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajny outfit. ;)

    http://zielonakredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz ; )) imienniczko ! ; - * + Obserwuję i liczę na to samo ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super marynarka♥ No i oczywiście gratuluję!
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torebeczka *.* :D ślicznie wyglądasz :)
    Ciężko zapomnieć o niektórych osobach, to prawda... Ale to była przeszłość. Musimy żyć chwilą :) Bo tamte chwile i tak już nie wrócą. Życie nie ogląda się za siebie...
    Dziękuję i również obserwuję :*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam niebieskie spodnie <3
    super zdjecia ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję 265 obserwatorów! Po za tym, fajne fotki ^^ Metallica, ładny kawałek wybrałaś. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne spodnie :)
    również obserwuje i zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :D
    Ślicznie wyglądasz ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja ;-d
    gratuluje 260 obserwatorów
    zapraszam do mnie http://vickiandmyworld.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3