sobota, 15 września 2012

# 81 ♥ szkoła, Agaa ♥

Hej ! ♥
Jak tam pierwsze dni szkoły ? Ja już miałam kilka kartkówek,parę sprawdzianów będzie w następnym tygodniu. Więc dlatego nie było notek,ponieważ musiałam uczyć się do sprawdzianów,dokupić jeszcze parę rzeczy do szkoły.
Dlaczego tak jest,że z osobą z którą mogłabym robić wszystko,zawsze jej ufałam,teraz nawet nie potrafimy normalnie porozmawiać ? Może jednak jest prawdą , że coś się kończy by coś innego mogło się zacząć .


Tysiące myśli, w których brak jakiejkolwiek logiki.

bolesne jest tracić wszystko, w co się wierzyło.

Kiedyś może zrozumiesz jak trudno jest wstać i walczyć od nowa.

 okazujemy siłę, by nikt nie widział naszej słabości.

 z biegiem czasu na te same rzeczy patrzymy już inaczej.



Mam do Was ogromną prośbę,jeśli macie facebooka to klikajcie lubię to na tej stronie,jeśli będzie dużo lajków,możliwe,że wygram konkurs na blogu Ady ♥

I na koniec zostawiam Wam świetną Agę i moje ostatnie zdjęcia  ♥


 * opisy wykorzystane w notce z blogu : http://malutkizaczarowanyswiat.bloog.pl/?ticaid=6f2cc
Oraz przypominam wam o moim asku ,gdzie możecie mnie o wszystko pytać . Dobranoc ♥

11 komentarzy:

  1. jaka ślicznotka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam 2 kartkówki, na ten tydzień już mamy zapowiedziana prace klasową i sprawdziany :|

    OdpowiedzUsuń
  3. okazujemy siłę, by nikt nie widział naszej słabości. -prawda .

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też dużo kartkówek, sprawdzianów ;c

    Zapraszam do mnie:
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
    Oraz do polubienia, mojego profilu na facebooku:
    https://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998?notif_t=page_new_likes

    OdpowiedzUsuń
  5. o boshe.jaka ty śliczna jesteś,uśmiech*_*

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli w tych notach chodzi ci o Olę oSiej TO nie była ciebie warta,więc nie ma co się zamartiwac masz dziewczyny i wiktorie <3 widocznie wybrala.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarz ;).
    Ja mam masę nauki :/ ledwie wyrabiam. Nadchodzący tydzień zawalony książkami, jeżeli nie powiedzieć, że będę kisnąć w książkach aż po samą maturę ..
    Trzymaj się i nie przejmuj koleżankami. Jeszcze przyjdzie taki czas, że poznasz kogoś wartościowego.
    Buziaki,
    O.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3