piątek, 28 września 2012

# 83 . ♥ its a frajdejjjj ♥

Cześć !
Mija pierwszy miesiąc roku szkolnego,a już za mną tyle sprawdzianów i kartkówek,wczoraj biologia dziś fizyka.Pogoda ponura,nijaka. Dzień już coraz krótszy.Ale dziś już na szczęście piątek
A teraz zamulam się projektem z niemieckiego. A dziś pokaże wam parę zdjęć z poprzedniego piątku,oraz takie,które już widziałyście w poprzedniej notce,ale te są trochę inaczej przerobione. Uwielbiam mój nowy program to przerabiania fotek na telefonie 


 Tak właśnie jest, nic nigdy nie będzie takie samo.


 klnę , bo chcę . płaczę , bo nie wytrzymuję. 


 w świecie chamstwa , kłamstwa , ułudy , plastiku , interesowności , debilizmu i bezmyślności ciągle wierzę , że pozostanę  sobą , że się nie stoczę.

Od czasu do czasu powinniśmy dostać w mordę. Tak profilaktycznie, aby nie narzekać kiedy jest w miarę dobrze.

 Morze,morze,morze,morze,morze,morze



A teraz lecę obejrzeć LOLA ♥ Adijoooooosss ♥

14 komentarzy:

  1. Jaka ty śliczna *.*
    I świetne inspiracje : O
    Patrzałam na LOL i bardzo polecam, mam nadzieję że tobie sie tez spodoba : >
    Pozdrawiam i zapraszam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia i inspiracje^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ! ale świetne zdj. , zawsze jak do cb zajrze , to zdobędę jakieś inspiracje :)

    http://fashion-forever--stars-whenever.blogspot.com/

    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładne zdj *.*
    Świetne.świetne.świetne :D
    Fajny blog , pzdr ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się taka przeróbka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach mi już te kartkówki i sprawdziany bokiem wychodzą. Ale jeszcze 9 miesięcy i wakacje :))
    śliczne zdjęcia <3

    mylifeisfashionblog.blogspot.com - nowa notka, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy ten gif z "matematycznym" wzorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. YeY, świetne foot ;D pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia ;*
    zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3