poniedziałek, 8 października 2012

# 84 ♥ Jesiennie.

Siemasiema ♥
Dzisiaj w szkole nawet nawet,jutro kino,ale lekcje i tak będą.Dziś sprawdzian z matmy,i parę dobrych ocen z informatyki i angielskiego.Na dworze coraz zimniej,już raczej nie zapowiada się na piękne,ciepłe,słoneczne dni jakie uwielbiam ♥ Jutro idziemy z klasą do kina,pewnie będzie to kolejny niezbyt fajny film,ale lepsze to niż 4 godziny w szkole w tym lekcja matematyki.A teraz gram w sobie monster world na fb ^^ Niedługo moje ulubione seriale,i tak wygląda mój dzień.Szkoła,nauka,filmy,spanie..
Dziś pokaże Wam zdjęcia,które spontanicznie zrobiłyśmy z Magdą podczas spaceru.





                |spodnie-terranova|koszula-mamy(?)|szal-kappAhl|torba-diverse|buty-sizeer|

                                 Zwykła znajomość zamieniła się nagle w tak silną miłość..

 Mam prawo popełniać błędy i mam prawo ich później żałować lub nie żałować. Nikt jednak nie ma prawa mnie za to oceniać, a tym bardziej krytykować.

Jak sytuacje w których wychodzi złość, bo wygrywa z tą drugą stroną, wypowiadam wtedy słowa które bolą.

♡ + ♡ = ❤²

 



Lecę się ogarnąć i oglądać . Adijosekk ♥


8 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia , z cytatami zgadzam się w stuprocentach ..
    szkoła mnie dobija , zazdroszcze , nawet nudnego filmu ;d
    Pzdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne fotki , super ;D Ta piosenka Ellie jest świetna !!!

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam taką torbę, tylko że granatową :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3