piątek, 12 października 2012

# 85 . ♥ Magdanejro ♥

Siemka
No to na reszcie mamy weekend ♥ Dziś w szkole była akademia,w której ja z Magdą brałyśmy udział  ^^ . Myślę,że wyszło to nawet ok.Dzień spędziłam z Magdą ♥ niemiecki,skype i takie inne pierdoły.Jednak lubię zwyczajne dni tak spędzone ♥ Ten tydzień z góry zakładam będzie trochę ciężki 2 sprawdziany i parę kartkówek.Jakie plany na jutro?Tego jeszcze nie wiem.Miałyśmy z dziewczynami zacząć biegać rano w soboty,ale jak na razie nam to nie wychodzi ^^, ale kiedyś to chyba nadrobimy



 Jesteś wszystkim czego potrzebuje i czymś więcej .


Nieważne czy to miłość, czy przyjaźń. Pamiętaj, żeby o nią dbać

  
To kwestia szczerości, nie żaden wybór.

  
Jedni wiedzą, że myślą inni myślą że wiedzą.

 



To tyle na dziś,jestem trochę zmęczona żegnam was.Adijos !


12 komentarzy:

  1. Nienawidzę niemieckiego. Wolę angielski ;d

    Zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne inspiracje i piosenka ;)

    http://fashion-forever--stars-whenever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tym tygodniu miałam codziennie po 2/3 sprawdziany + kartkówki ;/
    fajne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka z napisem NER YORK City jest boska :D fajny blog.
    obserwujemy? zapraszam do mnie na nowy post! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za mile slowa :) również obserwuje

      Usuń
  5. Oczywiście, że kiedyś będziemy biegać ^^ kiedyś.... ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka i opisy <3
    Zapraszam na konkurs ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka jest cudna *.*
    Świetne opisy :>
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3