piątek, 19 października 2012

# 86 . ♥ Mao ^^ ♥


Hej ! ♥
Ten tydzień był bardzo męczący.Masa sprawdzianów,kartkówek,prac domowych.Na szczęście jakoś sobie  z tym poradziłam.Niedługo lektura "Krzyżacy",którą jak do tej pory nie przeczytałam,próbowałam parę razy się za to wziąć,ale już pierwsze strony mnie zniechęcały.Lecz jest piątek,wieć JUŻ DOŚĆ - koniec szkoły.
Pogoda przez ostanie 2 dni bardzo fajna,oby taka była jak najdłużej ♥ A dziś jak zwykle dzień spędziłam z Magdą i Oliwką,pewnie bardziej dla was znaną Livi


          ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


fucknormality 
Loveyaaaa

Jesteśmy młodzi. Nie zastanawiamy się. Robimy głupoty. Ranimy. Nie zapominamy.






Przypominam o moim asku na którym możecie zadawać mi pytania .
Do następnej ♥ Kocham was MAO ! ♥

33 komentarze:

  1. świetne zdjęcia :D . Krzyżaków także nie długo bd miała ;c
    - admin stylówki

    http://juistyle.blogspot.com/
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdj :)a co do szkoły to u mnie tak samo ..

    OdpowiedzUsuń
  3. No chyba dla wszystkich ten tydzień był męczący ;/
    OMG Krzyżacy ja też to będę omawiać Masakra !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przeczytałam tylko rozdział Krzyżaków;p
    fajne inspiracje^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jazuś , ja też mam teraz krzyżaków ;/ MASAKRA jakaś !!
    Ładne zdjęcia.
    obserwuję , tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny mix zdjęć :)
    zapraszam do mnie
    oraz do obserwacji mojego bloga ;)
    kisss

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jej nie przeczytałam do dnia dzisiejszego :>, stwierdziłam, że nic nie rozumiem z pierwszych stron i wzięłam się za szczegółowe opracowanie. Wyszło mi to na dobre :)

    Obserwuję z miłą chęcią i licze na to samo :), miło by było się zaprzyjaźnic bloggersko :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Świtny blog..Obserwuje licze na rewanżyk :*

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję:)
    P.S.,może to wstyd ale nigdy nie dałam rady przeczytać Krzyżaków... widziałam jedynie film...

    OdpowiedzUsuń
  10. krzyżacy?? nigdy przez to nie przeszłam... inny świat;p wspolczuje he

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie zdjęcia i świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie ;

    OdpowiedzUsuń
  12. Streszczenia kooochana polecam na klp.pl :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia! ;)
    o mamo, Krzyżaków miałam rok temu. jechałam na samych ściągach i streszczeniach, ale poradziłam sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia :)
    ja również obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ty jedyna masz urwanie głowy w szkole.. ;_;
    Bardzo mi się tu podoba, świetne zdjęcia. oczywiście dodaje do obs.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja krzyżaków miałam przez 3 lata w gimnazjum co rok i przeczytałam tylko do 18 strony :D
    podobają mi się zdjęciaa!
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow,super zdjęcia!
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sczarek ♥♥♥♥
    Ucz się, ucz ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia i inspiracje :>
    Zapraszam ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Współczuję Krzyżaków. Ja niedługo bd mieć Pana Tadeusza x.x
    Świetne inspiracje. :)
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytaj streszczenia!:P Ja czytałam chyba tylko streszczenia ( ale te dobre i sprawdzone) i matura na 80% :)

    P.S Sliczne zdjęcia, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super są te dwa zdjecia w wersji young i nieco starszej:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog :) Obserwuję :0 Właśnie - jesteśmy młodzi, robimy głupoty, ranimy... Tylko czemu nikt nie potrafi tego zrozumieć?

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post, takie lubie. Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  25. to zdjęcie tak jakby "po latach" świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej powodzenia. Ja Krzyżaków nie przeczytałam, tylko streszczenie i teraz nie pamiętam z nich nic prawie XD
    To ja też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. chętnie będę wpadać częściej. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia/obrazki.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny blog. obserwuję ;) ja jestem początkującą blogerką, ale jak zajrzysz będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmmm, chyba się coś zepsuło, bo nie ma Cię na liście obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3