środa, 24 października 2012

# 87 ♥ jesienny spacer .

Hej ! ♥
Jak długo czekałam na taki dzień ♥ Jutro nie ma żadnych sprawdzianów,odpowiedzi,kartkówek ♥ Trochę więcej czasu dla siebie - w moim przypadku to całe dnie spędzone nad filmami itp , lecz i i tak to lepsze niż uczenie się , tak jak to wczoraj chemii , którą i tak źle napisałam . W sobotę byłam z Olą i Olą na spacerze nad zalewem z maluszkami ^ ^ . ♥ Po drodze spotkałyśmy Agunię i Karunię , które pozdrawiam haha ♥




Są tacy ludzie, którzy nigdy nie przestaną być dla nas ważni.



chciałabym z Tobą porozmawiać, chociaż zupełnie nie umiem sobie wyobrazić, co mielibyśmy sobie do powiedzenia.

__________________________________________________________________________________

Na blogu pojawił się również pasek odtwarzania piosenek . Jeśli chcecie ją zmienić to kliknijcie w ten przycisk,który próbowałam jako narysować. Tam są inne piosenki : > Wygląda to jakoś tak :


Jak zauważyliście na blogu po prawej stronie pojawił się znaczek " Lubię to "  do strony mojego fan paga na facebooku . Więc proszę o lajki , z góry dziękuję za każde lubię to oddane na fan page

a teraz kończę odrabiać lekcje , do następnej ♥
ps.Dziękuję za 280 obserwatorów 


20 komentarzy:

  1. Nie ma to jak spacer nad zalewem*.*
    Aj jak ja dawno na zalewem nie była ;p
    Trzeba nadrobić. Zacne zdj <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne okularki :)
    podobają mi się zdjęcia!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesienne spacerki! ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne ! :D
    w jesien można zrobić naprawdę ciekawe zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam jesienne spacery z najbliższymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miło jeszcze pooglądać takie ciepłe zdjęcia, bo dziś trochę nas zasypało i krajobraz się zmienił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym się przeszła nad jakąś wodę, zalew, staw, fajne widoki :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak, teraz pogoda się popsuła i raczej nie będzie już tak ciepłych dni jak w twoim poście.. :(

    Możesz napisać mi jak dodałaś ten pasek odtwarzania? Napisz do mnie na maila: kaki9@op.pl
    albo w komentarzu na moim blogu: http://infinityeverend.blogspot.com/2012/10/that-awkward-moment-when-all-your.html
    z gółry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba wszystko jest lepsze niż nauka :P

    OdpowiedzUsuń
  10. mam pytanie jak zrobiłaś tak że na górze jest muzyka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3