niedziela, 28 października 2012

# 88 ♥ nic takiego .

Cześć ! ♥
Niedziela,jak to niedzielna,czyli nudna,w ten dzień nigdy nic nie chce mi się robić,a tym bardziej uczyć.
Cały dzień odrabiałam lekcje,robiłam portfolio i próbowałam jakoś zacząć czytać lekturę-nie udało mi się, z filmem to samo.Jutro sprawdzian,a do tej pory nic nie wiem : o .Potem przyszły do mnie dziewczyny,posiedziałyśmy trochę ♥ Postanowiłam,że coś napiszę,bo notki na blogu coraz rzadziej ehh, w ogóle brak u mnie mobilizacji.Zostawiam wam parę kamerkowych zdjęć ^^ :



+ ZAPRASZAM WAS DO KLIKANIA LUBIĘ TO na moim fan pagu , z góry dziękuję ♥ Jest już Was 78 dziękuję
To tyle na dziś,lecę jakoś ogarnąć książkę.Miłego poniedziałku ♥
  

11 komentarzy:

  1. co z tego ze poniedzialek :D ja leniuchuje xD

    OdpowiedzUsuń
  2. cute photos! would you like to follow each other in gfc? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjecia ;3
    Zapraszam do Sb <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zawsze wolne od zajęć w poniedziałki! ^^
    PS.Jak zrobiłaś tą muzykę w tle?

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny blog :D obserwuje i zapraszam do mnie, niedlugo konkors wiec warto obserwowac :D http://onedreamoneway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :D
    Też nie potrafię się pogodzić z tym, że już jutro poniedziałek..;/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety jutro już poniedziałek. Do następnego piątku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3