piątek, 2 listopada 2012

# 89 ♥ Halloween/Wszystkich świętych .

Cześć ! ♥
Dziś taka trochę opóźniona notka Halloweenowo-świąteczna.W ogóle nie miałam czasu by napisać.A to urodziny u babci,odwiedzanie rodziny i takie tam . Dziś byłam na zakupach z mamą i dziewczynami,jutro jadę parę rzeczy dokupić,więc jutro najprawdopodobniej napiszę i pokażę Wam moje zimowe zakupy.
A dziś taki trochę mix,zdjęcia dyni,z Magdą i parę kamerkowych.


Nie spędziliśmy ze sobą zbyt wiele czasu, jednak tyle w zupełności wystarczyło mi do tego, by się do Ciebie przywiązać.

 Nigdy nie zapomnę dobrych wspomnień z udziałem osób z którymi już nie rozmawiam.

To przyszło z wiekiem to jest nasze szczęścieI dzięki temu tak naprawdę widzimy więcej .






 
Zostawiam Was ze Adele . Dobranoc ♥

37 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ;) Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaadne zdjęcie ♥
    Również obseruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia ;D
    fajny blog! ;) zapraszam do siebie:
    http://kingssandqueens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na zdjęcia zakupów! ;D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ! :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne fotki ;p zapraszam do mnie na bloga na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie okres Halloween i poczatku listopada ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne Halloweenowe zdjęcia ^^
    Obserwuję i dzięki ,że byłaś u mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie♥
    http://makelifecrazier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia :d
    czekamy na zdjecia zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super ;-)
    Proszę wejdz na mojego bloga, skomentuj , zaobserwuj oddzwiecze się ♥
    To dla mnie ważne ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te zdjęcia ;)
    Właśnie słucham na twoim blogu piosenki Ingrid Michaelson- Everybody , znam ją i jest świetna ! :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia
    zapraszam na nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna dynia :D
    PS już chyba na 3 blogu z rzędu widzę tę piosenkę Adele ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia i straaaszna dynia. :D
    Lubię Adele. <3

    Dobry blog, wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję, również obserwuję c:

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog! Również obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia i sentencje ; ))


    Zapraszam do mnie ; )
    http://everybody-s-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie- nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie lubię tej piosenki :)
    Fajne fotki ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet spoko ta piosenka.
    świetny blog. ^^
    zapraszam do mnie.
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog :) Dobre refleksje i zdjęcia :D
    obserwujemy? ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka fajna dynia! : D
    I bardzo fajne zdjęcia. : )

    zapraszam do mnie . : )
    http://we-are-fragile.blogspot.com/
    + obserwuję. : )

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię takie blogi jak twój ;)
    uwielbiam HALLOWEEN! *.*
    obserwujemy?
    www.nbyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja Haloween spędziłam na oglądaniu American Horror Story :P
    Gangam Style w playerze ! :D ♥
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu ! :D
    również obserwuję , mam nadzieję że jeszcze do mnie zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia ! :>
    Świetny blog, także obserwuję <3

    xoxo
    http://my-life-my-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna jesteś ♥
    również obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za odwiedzinki:)
    Obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  29. ładnaś ;dd Super blog ♥

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo!

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny blog i ładne zdjęcia :D Obserwuje :**

    OdpowiedzUsuń
  31. Co mówić,super nagłówek i już obserwuję.
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog ! ;*

    natkaa9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. łaadne zdjęcia :) ja również obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny blog również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3