niedziela, 4 listopada 2012

# 90 ♥ NEW .

Welcome ! ♥

Naszykowane jesteście na jutro do szkoły ? Ile macie lekcji , od której do której siedzicie w szkole ? : > Jak  obiecałam w poprzednim poście dziś pokaże Wam moje zakupy.Niestety nie zrobiłam zdjęć kurtki,ponieważ wychodził zupełnie inny kolor niż w rzeczywistości,więc kurtka pokaże się może w innej notce w outficie.Kupiłam czapkę i szalik ombre *.* , gdy ją zobaczyłam od razu mi się spodobała.




czapka - house (39.99)

szalik-house (39.99)

rękawiczki - H & M (19.99)

buty - house (199.99)

spodnie - Pull & bear (59.99)

bluzka - Cropp (19.99) %

skarpetki - H & M (19.99)

zegarek - house (14.99) %



Tyle na dziś , lecę się szykować do szkoły : ) Miłego poniedziałku ! ♥
 

38 komentarzy:

  1. Ubrania fajne i notka też <3 TY prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jutro mam 7 lekcji;/
    Fajne rzeczy^^

    OdpowiedzUsuń
  3. woow.. byłam pewna że te ciuchy kosztowały cię o wiele więcej, fajnie znaleźć takie ciuszki po okazyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:)) Dla Ciebie również;))

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo kasy na to wydalas ok 420 zł nie lepiej bylo kupic na targu i za mniej pieniedzy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli chodzi o buty to raczej nie bo by przemiekaly : ) a mysle ze te nie beda bo sa skorzane . a spodnie racja można było,ale jak już byłam w galerii to tam kupiłam : )

      Usuń
    2. no spoczkoo :)

      Usuń
  6. fajne zakupy :)
    Muszę się dziś wybrac do house po spodnie a ten zegarek jest tak tani ?Widziałam go ale był po 25 zł . a jak teraz jest taki tani to go kupię !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow kochana zaszalałas!
    fajne zdobycze!
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobne buciki : D
    zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. butyy ♥
    kupiłam taką samą czapkę ! :D


    +zapraszam do mnie , nowa notka ^^
    nutellaaa-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale tanie zakupy Ci się trafił :)) FAJNE BUCIKI ;DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne buty *_* Zapraszam: two-woorlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku ! *-* wspaniałe ciuszki ! <3 Najbardziej podobają mi się buty i czapkaa ! <3

    xoxo
    http://my-life-my-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog! :D Bardzo mi się tu podoba. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne rzeczy i wgl super zdjęcia ;DD

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy *.*
    Buty są piękne :O
    Zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Buciki i czapeczka są cudowne <3 bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana na moim blogu ;*
    http://wekablogpf.blogspot.com/
    Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog ja również obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. PS. Organizuję KONKURS na 5 najlepszych (według mnie) blogów, więc zapraszam Ciebie i wszystkich <3 julka-bloguje.blogspot.com


      Dziękuję Ci za obserwację :)

      Usuń
  20. Śliczna bluzka i buty :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne buty*.* i og og olnie świetne zdjęcia:3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy blog, nic do Ciebie nie mam. Ale po co piszesz mi, w komentarzu, że obserwujesz, skoro nie obserwujesz i liczysz na to, że ja Cię zaobserwuję? Sorka, nie lubię takiego czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  23. wow~ love those outfits! <3
    xx
    http://elleestivana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna czapka! I zegarek za niezłą cenę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3