poniedziałek, 12 listopada 2012

# 92 ♥ Konkurs ! Wygraj dowolną parę butów / RENEE ! ♥

Hej ♥
Jak widzicie dziś przychodzę do Was z konkursem do wygrania są dowolne buty ze sklepu RENEE .
Zachęcam każdego do udziału w nim,każdy znajdzie coś dla siebie ♥ Zasady są proste :




 ZASADY KONKURSU :
*1.Polubić stronę RENEE na facebooku : [ KLIKNIJ TUTAJ ]
*2.Polubić stronę smokesignalbycarollinaa : [ KLIKNIJ TUTAJ ]
*3.Udostępnić informację o konkursie na stronie tablicy fb . [ KLIKNIJ TUTAJ ]
4.Polubić my secret dream na fb : [ KLIKNIJ TUTAJ ] 
5.Obserwować mój blog . 

* - OBOWIĄZKOWO ! Punkt 4 i 5 jeśli chcesz : )

W komentarzu napisz : 
- Polubiłam/em 2 strony jako  : [ imię i nazwisko ]
- Udostępniłem zdjęcie : [ imię i nazwisko ]
- e mail : ............

Jeśli polubiłeś moją stronę na fb i obserwujesz mój blog napisz w komentarzu : >
ps. zgłoszenia można pisać również pod tym postem na fb : KLIK , pamietaj o wypełnieniu tych warunków!
OSOBY ANONIMOWE również mogą brać wystarczy spełnienie tych warunków : )

  Zgłaszać się można do 28 listopada 2012 roku .Wyniki podam 29 listopada  !

ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO UDZIAŁU W KONKURSIE !





66 komentarzy:

  1. - Polubiłam 2 strony jako : Ola Gront
    - Udostępniłam zdjęcie : Ola Gront

    e mail : ola794@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. - Polubiłam 2 strony jako : Alicja Lewandowska
    - Udostępniłem zdjęcie : Alicja Lewandowska
    - e mail : alicja98@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. - Polubiłam/em 2 strony jako : Karolina Rutkowska
    - Udostępniłam zdjęcie : Karolina Rutkowska
    - E-mail : kara263@op.pl
    - Blog obserwuję jako : Ktoś tam
    - Polubiłam Twoją stronę na facebook'u jako : Karolina Rutkowska

    OdpowiedzUsuń
  4. - Polubiłam 2 strony jako : Agnieszka Piwowarczyk
    - Udostępniłam zdjęcie : Agnieszka Piwowarczyk

    e mail : pyszczek7@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam 2 strony jako: Monika Skrzyp
    Udostępniłam zdjęcie: Monika Skrzyp
    Polubiłam też twoją strone na fb xd
    e-mail: moniaask1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ;))
    natalciaaa-nati.blogspot.com
    <333
    wbij tu!? :xx :^)

    OdpowiedzUsuń
  7. :-)
    Zycze wszystkim powodzenia !!!
    Obserwuje -> the-bella-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie biorę w takich konkursach działu, ale życzę powodzenia wszystkim.! :)
    +Obserwuję <3

    Zapraszam do mnie :)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hi! i hope we can follow each others blog :)) please let me know :))

    http://awallflowersjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia wszystkim życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polubiłam wszystko jako Julia Olech
    Udostępniłam zdjęcie jako Julia Olech
    plastyka4@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udostępniałam tamten post na facebooku, nie wiem dlaczego tego nie widzisz.

      Usuń
  12. Życzę wszystkim powodzenia. :)

    Dodałam do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie wszystkie (twoją stronę też:) ) Jako Patrycja Pomarańska
    Zdjęcie udostepnione:)
    Obserwuję
    mail ziomalka@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. - Polubiłam 2 strony jako : Klaudia Kosowska
    - Udostępniłam zdjęcie : Klaudia Kosowska

    e mail : klaudia.kosowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. polubiłam wszystkie tw. strony jako ; Magda Kowalska
    udostepniłam zdj. ; Magda Kowalska .

    OdpowiedzUsuń
  16. bosko!

    zapraszam na konkurs, do wygrania biżuteria na: http://madame-chocolate.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko polubiłam i udostępniłam jako Magda Białowąs.

    e mail : magdabialowas@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. polubiłam,udostępniłam jako: Marysia Wiśniewska
    marysia.w2000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Polubiłam i udostępniłam jako:Izabela Madej
    Email: izabelamadej1122wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję, i chętnie wzięłabym udział, ale mam mały problem z fb. :/
    Ale blog świetny ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe nagrody.
    życze powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia wszystkim ! :D


    juust-truust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia wszystkim :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  25. - Polubiłam/em 2 strony jako : Kinga Krzanowska
    - Udostępniłem zdjęcie : Kinga Krzanowska
    - e mail : kinga529@onet.pl
    Dodatkowo też obserwuję Twój blog (jako Chanel) i lubię Twoj fan page na fb (jako Kinga Krzanowska)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę wszystkim powodzenia
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Polubiłam 2 strony jako : Kasia Czarnota
    Udostępniłem zdjęcie : Kasia Czarnota
    e mail : kaasiaa1909@gmail.com

    +obserwuję twojego bloga jako Kaasiaacee
    lubię twoją stronkę jako Kasia Czarnota ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Polubiłam 2 strony jako : Nataliaa Szantar
    Udostępniłam zdjęcie jako : Nataliaa Szantar
    email : natalia.szantarr@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Polubiłam jako Ania Morawiec

    invisiblejeans@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny blog ;). Nie biorę udziału w konkursie, ale również obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Życzę wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Polubiłam 2 strony jako Kinga Ciuchta
    Udostepniłam zdjęcie jako : Kinga Ciuchta
    e-mail : klarnecistka97@gmail.com

    Polubiłam i Obserwuję ;D
    Zapraszam do mnie nienormalnienormalna16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj kochana! <3 Marzą Ci się lity, szpilki amerykańskie albo workery? Lub inne jakie tylko sobie wymarzysz? Możesz je wygrać ode mnie! Zapraszam na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  35. the shoes are amazing!! i want one pleaseee :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy blog:)
    zapraszam też do mnie w wolnej chwili! x
    http://majamoranska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  38. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Wzięłabym chętnie udział, aczkolwiek mam bardzo pośredni rozmiar buta i niestety teoretycznie mogłyby być za duże lub za małe...
    Bardzo wspaniały blog.! Ja też już obserwuję.!!! Pozdrawiam.

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. - Polubiłam/em 2 strony jako : Paulina Sz.
    - Udostępniłem zdjęcie : nie
    - e mail : pasz.asz@Onet.eu

    +zaobserwowalam tak jak Ty, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Polubiłam/em 2 strony jako : Bernadeta Kobielak
    - Udostępniłem zdjęcie : Bernadeta Kobielak
    - e mail : anka911@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  43. polubiłam dwie strony jako: Sabrina Pińska
    udostępniłam zdjęcie pod tym samym nazwiskiem :)
    email - tola1998@interia.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się ^^
    Wszystko lubię i udostępniłam jako Marysia Mędrek :P
    4 i 5 punkt też wypełniłam :3
    e-mail : felezja@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. * obserwuję jako ; unbridle dream

    OdpowiedzUsuń
  46. http://siemankoludzie.blogspot.com/ - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  47. - Polubiłam 2 strony jako : Aśka Sz.
    - Udostępniłem zdjęcie : Aśka Sz.
    - e mail : eiif@o2.pl
    - Obserwuję jako: Vejjs.

    OdpowiedzUsuń
  48. Polubiłam 2 strony jako: Karolina Łuszczyńska
    Udostępniłam zdjęcie: Karolina Łuszczyńska
    Mój e-mail: karolina.luszczynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Polubiłam 2 strony jako: Paulina Michalska
    Udostępniłam zdj: Paulina Michalska
    email: spinka85@gmail.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. - Polubiłam/em 2 strony jako : Laila Szaranek
    - Udostępniłem zdjęcie : Laila Szaranek
    - e mail : fashionznaczymoda@wp.pl
    - Obserwuję jako Laila

    OdpowiedzUsuń

  51. - Polubiłam/em 2 strony jako : Paula Palczak
    - Udostępniłem zdjęcie : Paula PALCZAK
    - e mail padzia.palczak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. - Polubiłam/em 2 strony jako : klaudia kozakiewicz
    - Udostępniłem zdjęcie : klaudia kozakiewicz
    - e mail klaudia.kozak11@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. - Polubiłam/em 2 strony jako : klaudia kozakiewicz
    - Udostępniłem zdjęcie : klaudia kozakiewicz
    - e mail klaudia.kozak11@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. - Polubiłam 2 strony jako : Julita manios
    - Udostępniłem zdjęcie : julita manios
    - e mail : carinka.carinka@gmail.com

    Spełniłam również punkt 4 i 5.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. - Polubiłam/em 2 strony jako : Magdalena Jezierska
    - Udostępniłem zdjęcie : Magdalena Jezierska
    - e mail : madzia3991@interia.eu


    Spełniłam również punkt 4 i 5. ( obserwuję jako madzia , lubię jako Magdalena Jezierska )

    OdpowiedzUsuń

  57. W komentarzu napisz :
    - Polubiłam/em 2 strony jako : Ewelina Judyta
    - Udostępniłem zdjęcie : Ewelina Judyta
    - e mail : kita1986@interia.pl

    Dodatkowo pełniłam punkt 4, polubiłam Cię na fb, jako Ewelina Judyta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3