czwartek, 22 listopada 2012

# 93 ♥ 22.11.2012

W sobotę były urodziny Oliwki : 3 Zdjęć jak do tej pory nie mam z wyjątkiem 2 ♥  Więc w następnej notce będzie ponad 400 zdjęć ( ? ! ) i parę filmików : 3 A w tą sobotę urodziny Ernesta,to już za 2 dni a ja nie mam pojęcia co mu kupić . Jutro wracam ze szkoły idę na niemiecki , a potem od razu po prezent, na który jak do tej pory nie mam żadnego pomysłu : 3 W szkole całkiem ok,nadchodzący tydzień będzie dość intensywny, ze względu na kartkówki i sprawdziany.

A więc przygotujcie się na urodzinową notkę,którą już niebawem mam zamiar napisać,ale najpierw potrzeba zdjęć   ♥ 





Przypominam o konkursie do wygrania dowolna para butów , do końca już tylko 6 dni ^^KLIK KLIK

Miłego piątku <3 Do następnej ♥

23 komentarze:

  1. Słodka <3. Czuj się, że wrzucisz wszystkie zdj xd jak jakieś moje wrzucisz to zabije! ^^ / Livi, której nie chce się logować :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszystkie to wszystkie kochanie <3
      nie muszą być śliczne : 33

      Usuń
    2. 400 zdj to Ci zabraknie miejsca na dysku na bloggerze kochana ^^♥

      Usuń
  2. Jaka śliczna ! <3 Jak nie wiem co kupić, to kupuję perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę doczekać się następnej notki. Ja na urodziny zawszę kupuję coś śmiesznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za obserwację :)) jak wstawisz te.wszystkie foty na raz, może się zrobić ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to czekam na następną notkę;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością na następną notkę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. 400 zdjęć? Nieźle. To ja nie nie czekam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To czekam na następną notkę :>
    Zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś i świetny masz kapelutek ;3
    obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na rozdanie! http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/mikoajkowy-konkurs-z-shape.html
    Do wygarania kosmetyki z USA o wartości 160zł

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jesteś ! :)
    Czekam na dużą ilość zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  12. boski kapelusik.
    zapraszam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna piosenka i cudowne foto :)
    Dzięki za odwiedziny :** Obserwuję również:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcie
    Ale ty jesteś prześliczna ; )


    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na zakupy ;)
    Zajmie to 2 min, a może to właśnie ty wygrasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też kumulacja urodzin :D
    Ładne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :)
    !Będe zaglądać wcześniej,obserwuję :)
    memoweek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3