niedziela, 25 listopada 2012

# 94 . Spełenia marzeń jeszcze raz misiaku ♥

Hej kochane ! ♥
Dziś byłam na urodzinach Ernesta,udało nam się na szczęście kupić prezent,który przypadł mu do gustu ^^.
Jak obiecałam dziś notka o urodzinach Oliwi , znanej dla Was jako Livi . Dużo czasu zajęło mi wgrywanie tych zdjęć a co dopiero jeśli byłoby ich 400,więc może trochę przesadziłam ^^ . Zdjęcia nie są jakieś piękne,bo nie chodzi o to. Chodzi o wspomnienia i dobrą zabawę,także na nasze miny,jakieś dziwne przebrania nie zwracajcie uwagi [akurat wtedy udawałam pewną osobę,więc taki strój musiał być]
Oraz zdjęcia z butami,tabletem itp były oczywiście robione na żarty : >


WSZYSTKIEGO NAJSŁODSZEGO JESZCZE RAZ KOCHANIE ! ♥
stolatstolatspełnieniamarzeńmisaku  ♥

 Love you ♥

Dziękuję za wszystko co dla mnie robicie , za świetną zabawę,za jest vans jest lans,za tą przebierankę,udawanie pewnej osoby,jakieś piosenki o pewnym chłopaku,za filmiki,za pyszne lody,i przepyszne ciasto,które we wtorek wybierałam , za słodkie sto lat i niespodziankę "powtórki urodzin" ♥

To tyle na dziś,może dodam jeszcze kilka zdjęć z "powtórki urodzin" ^^ . 


+ przypominam o konkursie : KLIK <3

Dobranoc ♥ Mam nadzieję , że aż tak bardzo nie zanudziła Was ta notka : )

26 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia
    Zazdorszczę takiej paczki u mnie nie ma czegoś takiego jak urodziny jest tylko melanż :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Misioooo ♥
    Matko jak ja powychodziłam na tych zdjęciach o,0
    Ale Wy śliczne <33333

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że nie zanudziła. Uwielbiam oglądać fotki z imprez. ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega impra! :)) Fajny torcik mniaaaa! Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotyy C: Pozdrawiaam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post, your blog is amazing!
    Would you maybe like to follow each other?
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Wy młodziutkie jesteście ;)
    świetne, pozytywne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. czekam na kolejne genialne notki ;3
      - admin stylówki

      Usuń
  9. super zdjęcia ;)

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim świątecznym candy ;)
    czekoladowoooo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. teraz możesz poczytać o niej więcej ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. o, dobrze, że na ciebie trafiłam. zamawiałaś vansy z oficjalnej strony vans.com? chcę się dowiedzieć jak to jest z tymi opłatami itp itd :D
    przebywanie na twoim blogu to sama przyjemność, świetna oprawa muzyczna! :D

    masz może ochotę na obserwowanie? daj znać :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Vansy w panterkę są genialne :)! Ja niedawno zamówiłam sobie czarne, ponieważ są najbardziej uniwersalne. A co do zdjęć, widać, że świetnie się bawiłyście haha. Wspomnienia przede wszystkim, też mam ich pełno i zawsze staram się upamiętnić takie miłe chwile z przyjaciółmi <3.
    Świetny blog, pozdrawiam i w wolnych chwilach zapraszam do mnie, XOXO!
    www.Klaudia-Pach.blogspot.com
    <3

    PS. DODAJĘ :D! pytanie - Wy jesteście może w moim wieku (14) ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, że impreza się udała :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog! <3. :)
    Obserwuję :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3