sobota, 1 grudnia 2012

# 95 ♥ Wyniki konkursu / pozdrowienia dla A.M ♥

witamwitam ♥
Dopiero wróciłam,ta sobota była świetna.Nie da się chyba tego opisać hahaha. Jestem bardzo zmęczona,jedyne czego pragnę to sen,lecz obiecałam notkę - Wyniki konkursu.Dziękuje za wszystkie zgłoszenia,myślałam,że będzie Was kochane o wiele mniej , jednak miło się zaskoczyłam ♥
Zgłoszeń było 33,więc każdy miał swój numerek od 1 - 33, od kolejności dodania zgłoszeń .


SERDECZNIE GRATULUJĘ NIEZNAJOMEJ ANONIMOWEJ KLAUDII KOSOWSKIEJ !
SKONTAKTUJE SIĘ Z TOBĄ DROGĄ MEILOWĄ : >

Z góry przepraszam,że tak późno,miało być 29,ale pewne komplikacje co do konkursu : )

ORAZ POZDRAWIAM KOSĘ,OLĘ,OLĘ,MAGDĘ,KLAUDIĘ.♥ 
beka z was misiaki kurde nooo <3  
 
Dobranoc ♥♥♥ . Gratuluje Klaudii : > 
 
 

26 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, ale to nie po to piszę, bo zachwycam się tymi fotkami i zachwycam od pięciu minut! - są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. graty klaudi i śliczne fotki

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje ;p

    Zdjęcia są zajebiaszcze! <3

    +obserwuję. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! ;)
    I fajne foteczki :) buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATKI:)

    Zapraszam na nowego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję i liczę na rewanż:)
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog :)
    Obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne fotki.
    GRATULACJĘ <3
    Obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  9. No to gratulacje dla Klaudii. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia,fajna muza w tle, łady kapelusik, ogółem jestem na tak ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach jak tu kolorowo <3
    Zamianowałam cię do Liebster Blog Award :)
    Zajrzyj do mnie na bloga to dowiesz się o co chodzi :)
    oraz do kandydatki pod 1 numerkiem :) u niej więcej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi Love,

    Fabulous post. Just found your blog.
    Would u like to follow each other?

    Many many kisses,

    Nicole

    wwww.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  13. wow <3 http://malinaknopers.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjęcie jest boskie :)).
    Buziaki :*.


    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs
    - do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia:) Obserwuję Twojego bloga i zapraszam do mnie. Mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje:)
    Ściskam YF:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W jakim programie przerobiłaś 2 zdjęcie?:o

    PS. Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję zwyciężczyni ;)

    _________________
    Proszę - kliknij
    na link " tu klikajcie "
    na moim blogu przy nowym poście -
    odwdzięczam się za każde kliknięcie

    Dziękuję z góry!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna tiiiiiiii :*
    gratuluję wygranej ! ":D:D:D

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3