sobota, 8 grudnia 2012

# 96 ♥ Najważniejsze ♥

Hej ♥ Właśnie wróciłyśmy od Magdy. Nie doceniamy naprawdę wielu rzeczy. Ludzie,którzy są obok nas są naprawdę kimś ważnym.W moim przypadku są to osoby najważniejsze ♥ Myślę,że wiemy o sobie wszystko,nasze wady,ale po mimo ich wciąż jesteśmy razem.Gdy je na początku poznałam, nie myślałam,że będą dla mnie tak bardzo ważne.Mimo naszych kłótni,tego,że czasem potrafimy naprawdę być dla siebie ostro chamskie,nie wiem co by było gdyby teraz się to skończyło.. I chyba nie wyobrażam sobie życia bez nich.Oby to trwało jak najdłużej,może to głupie,ale mamy już nawet plany co do studiów ^^


Dziękuję Wam na prawdę za wszystko mimo kłótni mimo wszystkiego,mogę na Was liczyć w każdej sytuacji,nawet w tych złych chwilach,wiem,że mogę na Was polegać.Za każdy dzień,i za dni,które jeszcze nas czekają.♥ Niech to się nigdy nie kończy,bo jesteście,i będziecie zawsze dla mnie ważne ♥

Kocham Was bardzo ♥

Proszę nie zwracać uwagi na to zdjęcie z pewnym znakiem ♥


 

26 komentarzy:

  1. Ale jesteście fajni :)
    Oby Wasze wspólne plany wypaliły !

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjaciele są najważniejsi. dobrze że ich masz !

    uwielbiam tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez mam wspólne plany z przyjaciółkami na szkołe wyzszą i jeszcze wyzszą i wogula na wszystko

    OdpowiedzUsuń
  4. miło się na was patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze,że masz takie przyjaciółki;)
    Fajne zdjęcia^^
    a piosenka fajna<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że łączy was prawdziwa przyjaźń ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjaciele są najważniejsi <33 bez nich życie byłoby nudne ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. W 100% się z Tobą zgadzam, powinniśmy bardziej doceniać rzeczy szczególnie osoby nas otaczające, czasem nie zdajemy sobie sprawy z tego jak bardzo są dla nas ważne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjaźń jest najważniejsza w życiu :)
    zapraszam do mnie
    nbyen

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjaciele zawsze są dla nas wsparciem :-) też uwielbiam tę piosenkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. obserwuje od dluzszego czasu i mi sie bardz podoba blog :D

      Usuń
  12. Ooo,słodko^^

    (Bardzo podoba mi się twój blog, obserwuję :) )

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia♥ Racja, przyjaciele to podstawa:3

    OdpowiedzUsuń
  14. Racja, trzeba umieć docenić swoich przyjaciół! Ja z moją przyjaciółką też wiemy o sobie praktycznie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam zdjęcia z przyjaciółmi <3 to naprawdę cudowna rzecz :)

    uwielbiam u Ciebie słuchać piosenek : > buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem trochę starsza, ale każde słowo tu napisane to 100% prawda o której przekonuje się całe życie. Cudownie jest mieć przyjaciół i wiedzieć że można na nich liczyć w każdej chwili, że nawet gdyby zawalił się świat mamy dokąd pójść :)

    Obserwuję, bo bardzo mi się podoba :)

    I zapraszam do mnie, jutro rozdanie z podkładem Rimmel i innymi kosmetykami :)

    www.szukamelia.blogspot.com


    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3