środa, 19 grudnia 2012

# 98 ♥ 19.12

Cześć ♥ Wczoraj dopadła mnie choroba,więc od wczoraj tylko leżę i oglądam filmy.Na łóżku pełno chusteczek,różnych lekarstw itp.Zaczęłam oglądać "Plotkarę",jak dla mnie świetny ,już po 1 odcinku bardzo mi się spodobał,szkoda tylko ,że nie "odkryłam" tego serialu wcześniej ^^ Jednak już czuję się lepiej,więc jutro idę do szkoły,głównie po to,aby napisać sprawdzian z gramatyki.A Wy jak radzicie sobie z chorobą?
Coraz bliżej święta,więc mam nadzieje,że spadnie jeszcze trochę śniegu ♥



 


Lecę coś obejrzeć,do następnej . XOXO ♥

28 komentarzy:

  1. Nie oglądałam tego serialu, ale słyszałam że fajne :)
    Powrotu do zdrowia ! : *

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez leze w łóżku cos mnie dopadło

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, ja też jestem chora :C I to jeszcze tak na święta :C
    Ślicznotka z ciebie :3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Abyś może choć na wigilię przyszła. Wracaj do zdrowia ;D U mnie jest dobrze, aczkolwiek nie kupiłam prezentu na wigilię klasową...

    http://wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam tego serialu.

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak więcej śniegu prosze! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie oglądałam tego serialu :D
    Wracaj do zdrowia, jak najszybciej ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w sumie w czasie choroby normalnie chodzę do szkoły i wkońcu mi przechodzi, chyba ze naprawde ze mna zle to nie chodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Plotkara jest świetna :) Ja w sumie dzisiaj zwolniłam się ze szkoły ,bo strasznie bolało mnie serce...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia ;) Życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. O, tez muszę zacząć oglądać Plotkarę!
    A polecam Ci Pamiętniki Wampirów- ja oglądam nałogowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie byłam chora i nie mogę, bo swieta i wgl ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wracaj do zdrowia ! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowiej szybko. A jeśli chodzi o "Plotkarę", to przeczytałam pierwsze 2 tomy książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wracaj do zdrowia.. muszę kiedyś obejżeć ten serial .♥ zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja Plotkarę oglądam od początku ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahahaha, ciekawa jestem, kto Ci powiedział o Plotkarze ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajne xdd Zapraszam do mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj to szybkie powrotu do zdrowia i powodzenia na gramatyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog. :)
    Sama próbuje rozkręcić bloga i bardzo bym chciała, abyś pomogła mi troche go rozkręcić. :)(http://rozoweeskarpetki.blogspot.com/)

    Z góry bardzo dziękuję. :)

    Obserwuję: Niewytłumaczalna. : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdrowiej ;*
    Super mix ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega inspirujący blog !
    Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam nadzieję, że jeszcze spadnie trochę śniegu ;____;

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuje, że odwiedzasz mój blog, zapraszam częściej
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/
    Pozdrawiam i wesołych świąt życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie takie chorupsko wzięło 2 tygodnie temu ;c . powrotu do zdrowia :* .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3